HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Parfűm csomagolások, melyet szagolás nélkül is megveszel

2013.10.07. 08:00 Csomag Olga

A parfüm az, amit igazán a külcsín ad el és a márka. És hogy mennyit ér a parfüm benne, az egy felháborító dolog.

A parfüm biznisz elég jól jövedelmező iparág. Hogyha elfelejtünk minden dumát a szakértő illatok összeválogatásáról és keveréséről, meg a természetes, bőrbarát alapanyagokról és megnézzük, hogy mennyibe kerül egy deci lé előállítása, akkor szomorúan azt tapasztalhatjuk, hogy egy pohár kávé árából kijön. Persze megvan, hova fizetjük ki a többi 25000 Ft-ot, itt egy llista arról, mire megy el a pénz:

  • designüveg (1500 HUF)
  • csomagolás, tester és POS (1000 HUF)
  • marketing (2000 HUF)
  • bolti értékesítő jutaléka licensz, ami pl. Naomi Campbellnek megy a névhasználatért (1500 HUF)
  • gyártó költségei és profitja (7500 HUF)
  • kereskedő költségei és profitja (10000 HUF), és
  • végül a parfüm maga (5000 HUF).

De megéri, ki nem szereti ezt a fürdőszoba polcán/fésülködőasztalkáján nézni (mert a szagot 2 hét múlva már nem érzékeljük, mert elfárad az orrunk)?

Forrás: jayce

parfum5.jpgparfum6.jpgparfum1.jpgparfum9.jpgparfum3.jpgparfum8.jpgparfum4.jpgparfum7.jpgparfum2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: parfüm csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

http://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr365353893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.