HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

A kicsomagolás bizarr gyönyörűsége, az unboxing jelenség

2016.09.09. 08:00 Csomag Olga

A csomagolásnak vannak unalomig ismételt funkciói (logisztikai, marketinges, stb), azonban egy előnyéről, a kicsomagolás izgalmáról, vagyis az unboxingról sokan megfeledkeztek. Eddig. 

Habár a blog (és a csomagolási szakma) főleg a (be)csomagolással foglalkozik, a termékeket nyilvánvalóan ki is kell csomagolni. A kicsomagolás kapcsán legtöbben a frusztrációt, az idegesítően hosszú időt, és a kényelmetlenségeket (hulladék) szokták felsorolni, és sajnos elfeledkeznek a kicsomagolás gyönyörűségéről. Ezt pedig nagy hiba, mert a kicsomagolás fontosságát és gyönyörűségét egy 769 milliós nézettséggel rendelkező videó is bizonyítja. Ennyi néző volt eddig kiváncsi arra, ahogy egy ismeretlen kicsomagol kindertojásokat. De nem ez az egyetlen, a csatorna nézettsége 3 milliárd körül alakul.

Az unboxing videók napjainkban az egyik legnépszerűbb tartalmak a YouTubon. Habár bizonyos nézetek szerint ezek csak a gyerekeknek lehet izgalmas, szerintem a felnőttek is szeretik a meglepetést és az izgalmat, amit egy csomag kibontása jelent. És habár a kindertojás unboxing egy extrém példa a jelenségre, számtalan felnőttnek szóló unboxing videót lehet találni, például mobiltelefonokkal és egyéb hitech termékekkel, melyeknek szintén szép nézettsége van

A magyarázat a meglepetés erejével magyarázható, mert egy szép csomagolás kibontása akár izgalmas is lehet és tartogat magában meglepetést. A jelenségre a piac is megadta már a választ, főleg online térben forgalmazott termékek esetén. Egyre gyakoribb, hogy online cégek nem csak a termék képét mutatják be oldalaikon, hanem 3 dimenziós pdf-ek, augmented reality alkalmazások vagy egyszerű videoklipek segítségével megmutatják azt is, milyen lesz a terméket kicsomagolni. A virtuális kicsomagolás bármely online áruháznál alkalmazható már, növelheti az elégedettséget és a kézzelfoghatóság hiányát.

Miért ne legyen a kicsomagolás is ugyanolyan szórakoztató a virtuális világban is?

2 komment

Címkék: csomagolás unboxing

A bejegyzés trackback címe:

http://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr1511687663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.09. 09:04:59

Unboxing? Két okból érdekes számomra.
1. Eredeti csomagolásba akarok visszatenni valamit, de működnek Murpgy törvényei és nem fér bele. Ilyenkor segít megtalálni, hogy mit rakok rossz helyre vagy rosszul.
2. A legtöbb áru csak profi reklámfotókon, inkább 3d grafikákon jelenik meg a neten, ha arra vagy kíváncsi, milyen lehet valójában, arra jók ezek a videók.
Lehet, hogy kezdek felnőni, de egy mosógép vagy hajszárító, esetleg egy laptop kicsomagolásában egyéb érdekességet nem látok, csak akkir, ha enyém a cucc :)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.09. 09:07:55

Egyébként épp a régi E51-emmel jártam úgy a napokban, hogy egy ilyen videot kellett előszedni, mert nem fért be minden oda, ahová gondoltam. :D (jó, ez itt fent egy 61-es... )