HTML

Facebook

Címkék

2in1 (2) 4711 kölni (1) 7 dolog (3) ablak (2) Absolut (1) absolut (2) ajándék (2) alapanyag (7) album (1) aldi (1) alkohol (27) állat (3) állatbarát (1) álló zacskó (1) alu (2) alupalack (10) alu palack (1) Amazon (1) amazon (1) ambient (21) ananász (1) andy warhol (1) antrepo (1) Apple (1) apple (1) ásványvíz (7) átlátszó (1) Auchan (1) auchan (1) autó (5) Ballantines (1) banán (1) barbie (1) bar code (1) befőttes üveg (1) betű (2) bevásárló szatyor (1) bevezetés (1) bicaj (1) bigmac (1) bio (4) biztonság (1) bonaqua (1) bor (20) bőráplás (1) bőrápolás (1) boxer (1) Breaking Bad (1) brise (1) Bud (1) budapest (1) budapesti corvinus egyetem (1) campbell (1) cat-in-box (1) ccsomagolás (1) cd (3) CD (1) cellux (1) cement (1) ceruza (1) che (1) Chio (1) chips (5) chipsadó (1) churchkey (1) cica (1) ciga (1) cigaretta (9) címke (36) cipő (1) cipősdoboz (1) cipős doboz (4) clearasil (1) Co-creation (1) Coca-Cola (7) coca cola (11) Coke (1) colgate (1) copycat (1) co creation (1) csaosz (3) csíkos (1) csillár (1) csípős szósz (2) csokoládé (23) csomagküldő (2) Csomagolás (1) csomagolás (589) csomagolásszemle (47) csomagolás folyamata (1) csomagolás funkciói (3) csomagolás trend (4) csomagolóipar (4) csomag olga (2) csöpp (1) csótány (1) cuki (1) cukor (2) cumisüveg (1) DDB (1) design (128) designshop (1) Diesel (1) Diet Coke (1) digitális (1) díjnyertes (7) diktátor (1) dinnye (1) disney (1) Disney (1) divat (2) DIY (2) dm levél (1) doboz (4) dornyei krisztina (1) downsizing (2) dream ball (1) duff (1) dugó (1) duropack (1) ecset (1) egyszerű (1) ékszer (7) élelmiszer (8) életciklus elemzés (1) El Anatsui (1) ember (1) energiaital (2) eneriga (1) épület (2) érdekes (1) érdekesség (17) érettségi (1) erős pista (1) eset (4) esettanulmány (1) esküvő (2) étterem (1) evian (1) fa (2) facebook (1) fagyasztott zöldségkeverék (1) fagylalt (1) fal (1) fanta (1) farmer (1) felhívás (1) fém (1) fenntartható (4) férfi (2) Ferrero (1) festina (1) film (1) foci (2) fogas (1) fogkefe (1) fogkrém (3) fogyasztó (1) fogyasztók (6) folyadék (1) fonal (1) Ford (1) forma (1) fotel (1) fotó (1) fraktál (1) franta ági (1) friss (1) fülhallgató (2) fürdősó (1) fűszer (1) fűszerek (1) gémkapocs (1) gene simmons (1) gerilla (2) gin (1) gomba (1) grammy (1) greenbox (1) greenpeace (1) gucci (1) guinness (2) gumicsizma (1) gumicukor (1) gyár (1) gyárlátogatás (1) gyerek (17) gyertya (1) gyógyszer (4) gyufásdoboz (1) gyűjtemény (1) gyümölcs (4) gyűrű (1) hajó (1) hajzselé (1) halloween (2) Halloween (1) halls (1) harmónika (1) hazai (5) házilag (1) háztartás (1) head & shoulders (1) heineken (4) Heineken (2) heinz (1) hellodesign (1) hellókarácsony (1) hema (1) henger (1) henkel (1) hhamburger (1) hiba (2) hintőpor (1) hír (1) hitler (1) hivatkozások (1) hotel (1) hulladék (5) hullámpapír (3) Hungaropack (1) hungaropack (2) húsvét (4) iceberg (1) ikonikus (2) IKSZ (1) illegális árufeltöltő (1) illúzió (1) INCPEN (1) információ (11) innováció (11) instant kávé (1) interaktív (1) iPhone (1) Ipod nano (1) iroda (1) italos karton (1) izzó (1) jack daniels (1) japán (1) jásztej (2) játék (6) jegyzet (1) jelmez (1) jelölés (24) jenga (1) joghurt (1) jogszabály (3) johnson&johnson (1) jones (1) jones soda (1) jótanács (1) jövő (1) kalinka (1) kampány (8) kapcsolat (1) kapcsoló (1) karácsony (9) karakter (2) karton (1) kávé (6) kenyér (3) kép (1) kerékpár (1) készétel (2) ketchup (5) kézműves (1) kiállítás (3) kinder (1) Kiscelli Múzeum (1) kiss rozalia (1) kitkat (1) kockás (1) kocsma (1) kolbász (1) koncepció (24) koncept (1) kondom (2) konferencia (4) könyv (3) könyv borító (1) konzerv (5) koporsó (1) környezetbarát (50) környezetvédelem (1) körömlakk (3) körte (1) Kozel (1) kozmetika (1) kozmetikum (5) kraft (1) kreatív (2) krém (1) kritika (3) különleges (34) kupak (12) kutatás (10) kutya (1) kvíz (3) label (19) lámpa (4) láva (1) lazac (1) lca (1) lédig (2) led kijelző (1) lee (1) légfrissítő (1) lego (1) leves (1) likőr (1) limitált (6) limited (3) limited edition (10) LMBKT (1) logisztikai (2) logó (1) london (1) Ludwig Múzeum (1) luxus (2) macska (3) Macskanyelv (1) magyar (5) magyar termék (1) márkajelzés nélkül (1) marketing funkció (1) mcdonalds (8) meghívó (1) mém (1) menedzseri funkciók (1) méret (2) mexikó (2) Mexikó (5) méz (3) mezcal (1) meztelen nő (1) mikrohullámú sütő (1) Mikulás (1) milka (2) miminimalista (1) minimalizmus (1) mirelit (1) modern (3) módosított atmoszférájú csomagolás (2) mogyoró (1) Mondrian (1) mosószer (1) motívum (1) Mountain Dew (1) műanyag (7) multivitamin (1) mustár (1) művészet (23) múzeum (2) narancslé (1) NASA (1) nemzeti (2) nestea (1) nestlé (1) neuromarketing (1) név (1) Nissan (1) nivea (3) nokia (1) notesz (1) not made in china (1) növény (1) Nutella (1) nyár (2) obama (2) óceán (2) odalopás (1) öko (4) ökocímke (6) ököl (1) olasz (1) olimpia (1) olimpia 2012 (1) olivaolaj (1) olvashatóság (1) önéletrajz (3) óra (2) origami (1) őrület (16) osama (1) összehasonlítás (25) öv (1) óvszer (8) Pakk (3) palackbugyi (1) palackposta (1) palack kabát (1) palette (1) pálinka (3) pályázat (2) panasonic (1) panda (1) papír (18) papírdoboz (1) paradicsom (1) parfüm (11) pattanás (1) pentawards (2) pénteki könnyed (1) Pepsi (4) pepsi (4) per (1) perszonalizál (1) pet (1) PETA (1) pet palack (3) photoshop (1) pin up girls (1) pizza (6) pizzás doboz (1) pizza hut (2) plain (2) Pleterska Hruska (1) polc (1) politika (2) póló (1) popcorn (1) pop art (3) portré (2) pos (1) postai küldemény (1) potencianövelő (1) pöttyös (1) prémium (1) pringles (2) promóció (2) pucér (7) qr kód (3) ragasztó (1) ragasztószalag (1) rágó (5) rajzfilm (1) rátkai nikolett (3) recycle (1) Recycle hétfő (9) Recycle Hétfő (1) Redd Bull (1) redesign (17) Red Bull (1) reggelizőpehely (1) régi vs. új (13) rekesz (3) reklám (8) reklámszatyor (5) répa (1) repülő (1) retro (9) rézangyal (1) rom (1) románia (1) Rossbacher (1) ruha (2) saját kézzel (1) saját márkás (2) sajt (2) sampon (1) samsung (1) Selfridges (1) shopdropping (1) simpsons (1) single (1) sk (1) smarties (1) sör (37) sörhab (1) spar (1) splenda (1) sport (1) starbucks (2) stratégia (2) sümegi éva (1) sun chips (1) szabadalom (1) szabályozás (1) szaloncukor (1) szappan (1) szatyor (8) szék (1) szemeteszsák (1) szemüveg tok (1) szendvics (3) szerelem (1) szex (3) színek (3) szivacs (1) szivar (1) szivárvány (1) szívószál (1) szög (1) szörp (1) sztár (1) taco bell (1) tálalás (2) tanácsadás (1) társadalmi (10) tartó (1) táska (2) tea (7) Tecate (1) technika (51) tehén (1) tej (13) tejesdoboz (2) tejtermék (1) telefon (1) tequila (1) termékdíj (1) termékkapcsolás (2) természet (1) természetes (1) TerraCycle (2) terracycle (1) tesco (1) testápolás (3) tipográfia (1) tisztítószer (5) tízórai (1) toblerone (5) tojás (4) tökmagolaj (1) tömeges testreszabás (1) tom wesselmann (1) torta (1) történelem (21) törvény (1) transpack (1) traubisoda (1) trend (1) tropicana (1) trükk (1) tubus (1) türelem (1) túró rudi (1) tusfürdő (1) twinings (1) üdítő (2) újdonság (57) újrahasznosítás (47) újság (1) unboxing (1) unicum (1) univer (1) ünnep (3) ünnepi (32) unpackit (1) űr (1) usb (1) USP (1) utálat (3) utóélet (1) üveg (42) üvegnyitó (1) üzenet (2) üzlet (1) uzsonnás doboz (1) vaj (2) választás (1) valentin nap (1) Vans (1) várandós anyukák (1) vb2010 (2) VB2014 (3) vendégposzt (3) vér (1) verseny (25) vicces (67) vinkler zsuzsa (1) vintage (1) virágtartó (1) víz (3) vodka (10) voks10 (1) volkswagen (1) vonalkód (4) wc papír (4) wd 40 (1) whiskey (1) whisky (3) wrap rage (1) zacskó (9) zene (7) zippo (1) zöldség (2) zöld fogyasztás (3) zsebkendő (1) Címkefelhő

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Csomagolás Blog

Ez Dörnyei Krisztina csomagolás témájú blogja. Habár a vásárló a terméket veszi meg, a csomagolás egy eszköz, amin keresztül azt látja. Ezért érdemes írni róla.

A kicsomagolás bizarr gyönyörűsége, az unboxing jelenség

2016.09.09. 08:00 Csomag Olga

A csomagolásnak vannak unalomig ismételt funkciói (logisztikai, marketinges, stb), azonban egy előnyéről, a kicsomagolás izgalmáról, vagyis az unboxingról sokan megfeledkeztek. Eddig. 

Habár a blog (és a csomagolási szakma) főleg a (be)csomagolással foglalkozik, a termékeket nyilvánvalóan ki is kell csomagolni. A kicsomagolás kapcsán legtöbben a frusztrációt, az idegesítően hosszú időt, és a kényelmetlenségeket (hulladék) szokták felsorolni, és sajnos elfeledkeznek a kicsomagolás gyönyörűségéről. Ezt pedig nagy hiba, mert a kicsomagolás fontosságát és gyönyörűségét egy 769 milliós nézettséggel rendelkező videó is bizonyítja. Ennyi néző volt eddig kiváncsi arra, ahogy egy ismeretlen kicsomagol kindertojásokat. De nem ez az egyetlen, a csatorna nézettsége 3 milliárd körül alakul.

Az unboxing videók napjainkban az egyik legnépszerűbb tartalmak a YouTubon. Habár bizonyos nézetek szerint ezek csak a gyerekeknek lehet izgalmas, szerintem a felnőttek is szeretik a meglepetést és az izgalmat, amit egy csomag kibontása jelent. És habár a kindertojás unboxing egy extrém példa a jelenségre, számtalan felnőttnek szóló unboxing videót lehet találni, például mobiltelefonokkal és egyéb hitech termékekkel, melyeknek szintén szép nézettsége van

A magyarázat a meglepetés erejével magyarázható, mert egy szép csomagolás kibontása akár izgalmas is lehet és tartogat magában meglepetést. A jelenségre a piac is megadta már a választ, főleg online térben forgalmazott termékek esetén. Egyre gyakoribb, hogy online cégek nem csak a termék képét mutatják be oldalaikon, hanem 3 dimenziós pdf-ek, augmented reality alkalmazások vagy egyszerű videoklipek segítségével megmutatják azt is, milyen lesz a terméket kicsomagolni. A virtuális kicsomagolás bármely online áruháznál alkalmazható már, növelheti az elégedettséget és a kézzelfoghatóság hiányát.

Miért ne legyen a kicsomagolás is ugyanolyan szórakoztató a virtuális világban is?

2 komment

Címkék: csomagolás unboxing

A bejegyzés trackback címe:

http://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr9511687663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.09. 09:04:59

Unboxing? Két okból érdekes számomra.
1. Eredeti csomagolásba akarok visszatenni valamit, de működnek Murpgy törvényei és nem fér bele. Ilyenkor segít megtalálni, hogy mit rakok rossz helyre vagy rosszul.
2. A legtöbb áru csak profi reklámfotókon, inkább 3d grafikákon jelenik meg a neten, ha arra vagy kíváncsi, milyen lehet valójában, arra jók ezek a videók.
Lehet, hogy kezdek felnőni, de egy mosógép vagy hajszárító, esetleg egy laptop kicsomagolásában egyéb érdekességet nem látok, csak akkir, ha enyém a cucc :)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.09. 09:07:55

Egyébként épp a régi E51-emmel jártam úgy a napokban, hogy egy ilyen videot kellett előszedni, mert nem fért be minden oda, ahová gondoltam. :D (jó, ez itt fent egy 61-es... )

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu