HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Egy csomagolásváltás története

2016.09.14. 14:06 Csomag Olga

A tejesdoboz, ami Németországba ment, hogy megoperálják. A műtét sikeres volt, mindenki boldog.

A csomagolásváltások egyik utolsó lépése a piac tájékoztatása a változásról. A tájékoztatás történhet egy kommunikációs kampány kíséretében, ahol a fogyasztók figyelmét (játékosan) fel lehet hívni az új csomagolás funkcionális előnyeire (ha van).

Ezt tette a Juhajna márka is, amikor bevezették a megújult dobozt. A bevezetést egy közösségi média kampány is  kísérte, aminek központi ötlete az volt, hogy a doboz Németországba ment, hogy egy apróbb szépészeti beavatkozáson essen keresztül.

A végkifejlet és a kampány többi részlete a videóban. Mindenesetre az eset jól mutatja, hogy lehet kreativitással buzzt generálni a csomagolásváltás kapcsán.

Szólj hozzá!

Címkék: kampány redesign tej tejesdoboz csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

http://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr5411705159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.