HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Egyesével csomagolt termékek: az idióta single csomagolások

2016.09.26. 12:41 Csomag Olga

A csomagolás meghatározza, hogy mennyi terméket veszünk egyszerre. A fogyasztók pedig a kereslettel azt határozzák meg, hogy hány termék legyen összecsomagolva. Ha egy szelet párizsit vesz az átlagfogyasztó egyszerre, akkor egyenként lesz a párizsi becsomagolva. És egyre gyakoribb lesz a single…

13 komment

Címkék: vicces méret csomagolás single

Egy csomagolásváltás története

2016.09.14. 14:06 Csomag Olga

A tejesdoboz, ami Németországba ment, hogy megoperálják. A műtét sikeres volt, mindenki boldog. A csomagolásváltások egyik utolsó lépése a piac tájékoztatása a változásról. A tájékoztatás történhet egy kommunikációs kampány kíséretében, ahol a fogyasztók figyelmét (játékosan) fel lehet hívni az új…

Szólj hozzá!

Címkék: kampány redesign tej tejesdoboz csomagolás

A kicsomagolás bizarr gyönyörűsége, az unboxing jelenség

2016.09.09. 08:00 Csomag Olga

A csomagolásnak vannak unalomig ismételt funkciói (logisztikai, marketinges, stb), azonban egy előnyéről, a kicsomagolás izgalmáról, vagyis az unboxingról sokan megfeledkeztek. Eddig.  Habár a blog (és a csomagolási szakma) főleg a (be)csomagolással foglalkozik, a termékeket nyilvánvalóan ki is…

2 komment

Címkék: csomagolás unboxing