HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Nem konzerv ananász? Az hogy lehet?

2010.04.23. 08:00 Csomag Olga

Az ananász haznánkban összeforrt a konzerv szóval. Ha ananászt akarok venni, akkor nem is gondolok másra. Kivéve azon kevés alkalmak egyikén, amikor rámjön, hogy egészségesen táplálkozzam és frissen megveszem a gyümölcsöt. De aztán a pucolásánál megint elhatározom, hogy soha többé.

Azonban a minap a hipermarketiben láttam, hogy most már itthon is kapható a műanyag poharas kiszerelésű ananász befőtt. A márkát nem könnyű levadászni, nem vezető a piacon.

Nem nagy innováció, de a kiszerelés sokkal praktikusabb lett. Szerintem az ötlet jó, a fogyasztók is gyorsan meg fogják tudni szokni.

Aki meg a minőségi összahasonlításra kíváncsi, ezt olvasgassa.

Szólj hozzá!

Címkék: innováció konzerv csomagolás ananász összehasonlítás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr981924213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.