HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Szellemek a palackon: halloween-i csomagolások
    Szellemek a palackon: halloween-i csomagolásokMinden ünnep jó ünnep egy különleges, limitált csomagolás piacra dobásához. A halloween sem kivétel ez alól a szabály alól, a csomagolások szellemesek lesznek egy rövid időre - minden értelemben. A...
  • Amazon, ami lopja a dizájnt?!
    Amazon, ami lopja a dizájnt?!A márkázás során gyakran használt stratégia a copycat stratégia, melyet a csomagolástervezés során is alkalmaznak a designerek (a megrendelő kérésére). Egy-egy versenytárs termékhez nagyon hasonlatos...
  • Elmebeteg feliratok a csomagoláson
    Elmebeteg feliratok a csomagolásonA megszokott, előírt felirat a csomagoláson nemcsak a fogyasztónak, de néha a marketingesnek, grafikusnak is unalmasnak tűnhet. Talán éppen ezért néha kreatívak és viccesek az apróbetűs részek.  Ha...
  • Palack a borítón
    Palack a borítónA csomagolás a mindennapi életünk részévé vált, elválaszthatatlan lett a társadalomtól, művészettől, tudománytól és a kultúrától. Mindezt mi sem mutatja jobban, mint ha - akár átvitt értelemben -...
  • Ikonikus csomagolások: Tiffany kék doboza
    Ikonikus csomagolások: Tiffany kék dobozaHa kapsz egy babakék dobozt a kedvesedtől, tudod mi fog következni. És azt is tudod, hogy mindenki a te gyűrűdet fogja irigyelni, mert az egy Tiffany eljegyzési gyűrű lesz. És ehhez nem kell mást...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Orbános mustár

2010.06.16. 10:20 Csomag Olga

Egy korábbi, angol választásokat meglovagló jégkrém csomagolást bemutató poszt folytatásaként most csak egy politikus, Barack Obama csomagolásokon való szereplése a téma.

Obama fehér házba kerülése pár kreatívot igazán vicces megoldásokra inspirált. A kedvencem (bár a csomagoláson nem szerepeltetik, csak a reklámban) a "black in white" fagylalt koncepció, ami a elnök bőrszínére utal a fehér házban. A második egy egyszerű kis csokis süti, aminek alapvetően semmi köze sincs Obamához, de így könnyebben eladható terméket hoztak létre. De aki Obama fan, az csak Obamitas sütit fogyaszt természetesen. A harmadik egy egyszerű marketing fogás volt a választási hajrában, mert az Obama névvel mindent el lehet adni még Németországban is.

Negyediken - mivel Japán sem maradhatott le az Obama-őrületből - is szerepeltetik az elnököt a csomagoláson Yukio Hatoyama-val együtt. A koncepció a két állam párbeszédén alapszik a Okinawa szigetén lévő amerikai kontroll alatt lévő katonai bázisról. De sajnos nem értek japánul, csak elképzelni tudom, hogy miket írhattak mellé. Sőt, az igazat megvallva, még a termékre sem jönnék rá magamtól.

Érdekes behozni az aktuálpolitikát a napicikkereskedelembe, nem? De mint az a korábbi poszt kommentjeiből is kiderült, nálunk még sokan nem szeretnék politikusainkat viszontlátni az élelmiszerek csomagolásán. Én azért örülnék, ha a magyarországi politikai kultúra eljutna arra a szintre, hogy mi is jóízűen kacagjunk egy Orbános mustáron vagy Bajnais majonézen.

Forrás: Trend Hunter

Szólj hozzá!

Címkék: politika obama csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr572060093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.