HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?
    Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?A zéró hulladék reklámozása a koronavírus kitörése óta lényegesen kevesebb figyelmet kapott, sőt, helyette a cégek újra az egyszer használatos tárolókat és zacskókat ajánlják. Vajon megakaszthatja a...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Csomag Olga

2015.04.08. 18:45 Csomag Olga

dk_small_1.jpg

A csomagolás a kedvenc témám a marketingen belül, mert megfogható, őszinte és tényleg mindig ott van, ahol a marketinges is jelen kell legyen: a termék mellett. A csomagolás marketinges vonatkozását tanítom, kutatom és tanácsadóként csomagolásfejlesztési, termékfejlesztési, marketingstratégiai és márkázással kapcsolatos döntéselőkészítő munkákban veszek részt. Könyvem, a Csomagolásmenedzsment 2019-ben jelent meg a Kossuth Kiadó gondozásában. További információ rólam a honlapomonLinkedIn-en, publikációm a Research Gate-en elérhetők.

10 éve azért indítottam ezt a blogot, mert hiszem, hogy a marketinges eszköztárban a csomagolás feltörekvőben van. Fontos tényezővé vált a vállalatok számára, a témával kapcsolatos aktualitásoknak hírértéke lett. A blogon megjelenő posztok a személyes véleményemet is tükrözik, csak olyan tartalmak kerülnek ki, melyeket fel tudok vállalni.

Bármilyen ötletet, visszajelzést, megkeresést örömmel veszek kommentben, emailen (csomag.olga@gmail.com).

Jó informálódást, szórakozást, olvasgatást!

Dr. Dörnyei Krisztina (Csomag Olga)

1 komment

Címkék: tanácsadás kutatás csomagolás csomag olga dornyei krisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr872541589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.