HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?
    Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?Mindenki tudja, hogy a csapolt sörnek jobb íze van, mint az üveges sörnek, aminek jobb íze van, mint a dobozos sörnek (amit kutatások is bizonyítanak). De vajon a csapolt mosószer is van olyan jó,...
  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • Per a mogyoróvaj csomagolásért
    Per a mogyoróvaj csomagolásértMindig tanulságos olyan perekről olvasni, amikor egy csomagolás a per tárgya. Az ausztrál Kraft-Bega per jól mutatja, hogy a csomagolás egy vállalat (vagy márka) legfontosabb vagyontárgya lehet,...
  • A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtek
    A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtekBizonyára sokan röhögtetek már a csomagolásokon szereplő bugyutának, szükségtelennek és túl elővigyázatosnak tűnő feliratokon. Ilyen többek között a  'vigyázz forró', vagyis a ‘Caution Hot’...
  • Elmebeteg feliratok a csomagoláson
    Elmebeteg feliratok a csomagolásonA megszokott, előírt felirat a csomagoláson nemcsak a fogyasztónak, de néha a marketingesnek, grafikusnak is unalmasnak tűnhet. Talán éppen ezért néha kreatívak és viccesek az apróbetűs részek.  Ha...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Csomag Olga

2015.04.08. 18:45 Csomag Olga

dk_small_1.jpg

A csomagolás a kedvenc témám a marketingen belül, mert megfogható, őszinte és tényleg mindig ott van, ahol a marketinges is jelen kell legyen: a termék mellett. A csomagolás marketinges vonatkozását tanítom, kutatom és tanácsadóként csomagolásfejlesztési, termékfejlesztési, marketingstratégiai és márkázással kapcsolatos döntéselőkészítő munkákban veszek részt. Könyvem, a Csomagolásmenedzsment 2019-ben jelent meg a Kossuth Kiadó gondozásában. További információ rólam a honlapomonLinkedIn-en, publikációm a Research Gate-en elérhetők.

10 éve azért indítottam ezt a blogot, mert hiszem, hogy a marketinges eszköztárban a csomagolás feltörekvőben van. Fontos tényezővé vált a vállalatok számára, a témával kapcsolatos aktualitásoknak hírértéke lett. A blogon megjelenő posztok a személyes véleményemet is tükrözik, csak olyan tartalmak kerülnek ki, melyeket fel tudok vállalni.

Bármilyen ötletet, visszajelzést, megkeresést örömmel veszek kommentben, emailen (csomag.olga@gmail.com).

Jó informálódást, szórakozást, olvasgatást!

Dr. Dörnyei Krisztina (Csomag Olga)

1 komment

Címkék: tanácsadás kutatás csomagolás csomag olga dornyei krisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr392541589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.