HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • 'No name' csomagolás, márkátlan márka
    'No name' csomagolás, márkátlan márkaMindig öröm látni különleges márkák, jól felismerhető csomagolásait. Ebbe a sorba illeszkedik a 'no name' márka Kanadából, a maga egyszerűségével és sárga egyencsomagolásával. A sárga sajátmárkás...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...
  • Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?
    Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?Szinte mindenki értesült róla már, hogy az EU az egyszer használatos műanyag szívószálat betiltja 2021-től (az egyszer használatos evőeszközök, tányérok, fülpiszkálók, és egyéb pálcikák mellett)....

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Redesign - Coca-Cola és Pepsi

2011.02.02. 08:00 Csomag Olga

A két nagy versenytárs, a Coca-Cola és Pepsi a csomagolások területén is versenyez egymással. Folyamatosan változtatnak és megújulnak. A 130 év alapján azt mondhatjuk, hogy a Pepsi a megújítő, a Coca-Cola az állandó. Redesign harmadik rész (első, második rész).

Történetüket sokszor sokan megírták. Azonban a csomagolásaiknak a változásáról nem találtam sok adatot. Így a poszt kuriózum. Először a logó fejlődését találjátok, majd a csomagolásokat.

Nekem a Pepsi legújabb logója és csomagolása nagyon tetszik, bár ezzel, tudom, hogy kisebbségben vagyok.

6 komment

Címkék: design redesign pepsi coca cola csomagolás összehasonlítás régi vs. új

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr572583458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maisie MacKenzie 2011.02.02. 12:18:54

Ebből is látszik, hogy mennyire gagyi a pepsi.

egy nik a sok közül 2011.02.02. 13:41:48

@Maisie MacKenzie:

ebből is látszik mennyire gagyi vagy, hogy két tökegyforma cukrozott foszforsav bármelyiket is jobbnak tartod.

Maisie MacKenzie 2011.02.02. 13:48:54

@egy nik a sok közül:

"bármelyiket is jobbnak tartod."

Nem. Ez egyiket gagyibbnak tartom.
Főleg a fogyasztóikat. Ha szart iszol, akkor inkább az eredeti szart igyad, mint a koppintást. Vagy ne igyál egyáltalán szart.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2011.02.08. 16:25:02

@Maisie MacKenzie: a Coca-Colának nagyobb a piaci részesedése, több híve van. De a vak ízteszten állítólag többen választották pár éve a Pepsit. reklám teszi.

Maisie MacKenzie 2011.02.09. 13:39:27

@Csomag Olga:

Ezeket a vakteszteket a Pepsi fizeti, azért ez az eredmény.

Pár éve belefutottam én is egybe a Sziget Fesztiválon.

Én a Pepsi-vel úgy vagyok, mint a Kofolá-val, időnként újra és újra megkóstolom, de mindig megállapítom, hogy még mindig szar. :-)

fülemile 2011.08.05. 22:26:28

állítólag az az ízteszt magyarázata, hogy a pepsi sokkal édesebb és elsőre kellemesebbnek érzi az ember.
egyébként, hogy témánál maradjunk, nekem messze a legjobb az 1950-es Pepsi logó. Maradhatott volna. Ez a mostani borzadály.