HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?
    Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?Mindenki tudja, hogy a csapolt sörnek jobb íze van, mint az üveges sörnek, aminek jobb íze van, mint a dobozos sörnek (amit kutatások is bizonyítanak). De vajon a csapolt mosószer is van olyan jó,...
  • Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjal
    Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjalBiztos recept nincs arra, hogy miről fognak beszélni a fogyasztók és maguktól írni az újságírók egy vállalatról, de példákat lehet mutatni, amikor valamiért (véletlenül vagy szándékosan) mégis...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...
  • A Kikkoman könnycseppje
    A Kikkoman könnycseppjeA Kikkoman szójaszósz csomagolása változatlan közel 60 éve, amit igazából még a Coca-Cola sem mondhat el magáról. Vagyis maradandóbbnak bizonyult a legtöbb tárgynál, ami ma egy átlagos háztartásban...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Miért is csomagolnak vizet?

2011.03.02. 08:00 Csomag Olga

Ha 95%-a a terméknek víz, akkor felesleges a vizet a boltok polcain tárolni, majd hazacipelni... Ez a Replenish ötlet alapja. Kényelmes, egyszerű és gyors megoldás a környezetért.

Sokszor elgondolkodtam már az élelmiszerek és tisztítószerek apróbetűs részeit olvasgatva, hogy miért is forgalmaznak annyi vizet a gyártók. Felmerül az a kérdés is, hogy a fogyasztók miért is veszik meg a vizet, ha azt otthon is tudnának hozzáadni.

Ezen az igényen alapszik a Replenish Cleaner ötlete. Egy palackhoz könnyedén hozzácsavarható utántöltőt forgalmaznak, amiben a koncentrátum található. A palackot elég egyszer megvenni, utána már csak az utántöltő szükséges. Így a boltok polcain kevesebb a csomagolóanyag és a víz. Elég a nagy palackot csak egyszer megvenni, utána az ultra-koncentrátumot csak egyszerűen hozzáadom és kész is a tisztítószer.

Az ötlet persze nem új teljesen, hiszen léteznek a puha műanyag utántöltők is, de azzal sok a macera. Ez sokkal egyszerűbb, mint a puha műanyag zacskós megoldások, és nem elhanyagolható szempont, hogy kényelmesebb.

2 komment

Címkék: újrahasznosítás csomagolás környezetbarát tisztítószer

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr292696323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blackflowerblossom 2011.03.04. 22:32:21

Nagyon nagyon jó. Ilyet mindenhova :)

noss 2011.03.11. 11:19:30

kár hogy így jelentősen kevesebb néz ki...
csak azon tudatos vásárlóknál működne, akik a vásárlás pillanatában is tudatuknál vannak ;)