HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...
  • Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjal
    Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjalBiztos recept nincs arra, hogy miről fognak beszélni a fogyasztók és maguktól írni az újságírók egy vállalatról, de példákat lehet mutatni, amikor valamiért (véletlenül vagy szándékosan) mégis...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...
  • Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?
    Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?Szinte mindenki értesült róla már, hogy az EU az egyszer használatos műanyag szívószálat betiltja 2021-től (az egyszer használatos evőeszközök, tányérok, fülpiszkálók, és egyéb pálcikák mellett)....
  • A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtek
    A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtekBizonyára sokan röhögtetek már a csomagolásokon szereplő bugyutának, szükségtelennek és túl elővigyázatosnak tűnő feliratokon. Ilyen többek között a  'vigyázz forró', vagyis a ‘Caution Hot’...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Félelmetes termékek Halloweenra

2011.10.31. 08:00 Csomag Olga

Limitált szériás csomagolások Halloween témában. Egyik-másik tényleg félelmetes.

A Halloweenkor - mindenszentek elõestéjén - az élők és a holtak közötti határ elmosódik, a halottak visszatérhetnek. Nem csoda, hogy az ünnep az ijesztgetésről is szól, amit finoman néhány gyártó átemelt a termékcsomagolás designjába. Szellemek, félelmetes motívumok vannak a limitált termékcsomagolásokon.

A kézfertőtlenítőjéről híres PocketBac tényleg ijesztő csomagolása egy kigúvadt szemet formál. A Pepsi inkább a szavakkal játszott és a logó használatával ijesztgeti a vásárlókat. A Jones Soda klasszikus tökös designnal jött ki. Végül a Fanta idei halloween csomagolásán a főszereplő a boszorkány és a vámpír, de van egy részeges múmia és egy ördög is.  

Forrás: Behance, mymodernmet, musings

2 komment · 2 trackback

Címkék: halloween jones pepsi fanta csomagolás ünnepi

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr923339960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horrorfilmek Halloweenra 2011.10.31. 12:05:18

Itt a Halloween, minden bizonnyal már össze is írtad, milyen horrorfilmekkel ünnepled a napot. Ha esetleg nem, akkor segítünk a választásban. A Gépnarancs portál három szerzõje összeírt számotokra néhányat a kedvenceik közül, hogy ti se maradjatok ki a...

Trackback: Halloween a természetes hagyomány 2011.10.31. 11:39:08

 A kereszténységnek talán egyetlenegy jelentős ünnepe sincs, amit nem ősrégi szokások és ünnepi időpontok átértelmezésével hozott volna létre. Volt több nagyon ősi, több ezer éves természetközpontú (pogány) ünnep ezen őszi időpontban. Ezek egyi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.10.31. 10:41:29

Ez miért félelmetes? Inkább mókás.

Qju 2011.10.31. 12:19:43

Félelmetesen gagyi.