HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Origamis KitKat csomagolás
    Origamis KitKat csomagolásAz egyszer használatos műanyagok betiltása elindított egy zöldülést a csomagolós szakmában és az FMCG piacon. Erre újabb példa a KitKat (Nestlé) Japán kezdeményezése, amiben - egyetértésben a Nestlé...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Amazon, ami lopja a dizájnt?!
    Amazon, ami lopja a dizájnt?!A márkázás során gyakran használt stratégia a copycat stratégia, melyet a csomagolástervezés során is alkalmaznak a designerek (a megrendelő kérésére). Egy-egy versenytárs termékhez nagyon hasonlatos...
  • Ikonikus csomagolások: Tiffany kék doboza
    Ikonikus csomagolások: Tiffany kék dobozaHa kapsz egy babakék dobozt a kedvesedtől, tudod mi fog következni. És azt is tudod, hogy mindenki a te gyűrűdet fogja irigyelni, mert az egy Tiffany eljegyzési gyűrű lesz. És ehhez nem kell mást...
  • Megoldás a 17 millió tonnás hulladék problémára
    Megoldás a 17 millió tonnás hulladék problémáraA 6-pack-okat összetartó műanyag gyűrű régóta a környezetvédők célkeresztjében van nem ok nélkül. Nem csoda, hogy egyre több, innovatív megoldás születik a kiváltására (korábbi itt és itt). A Corona...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Designelem a vonalkód

2012.02.29. 08:00 Csomag Olga

A vonalkód mára kötelező elem a csomagoláson. Néha a csomagolás designjának a témájává is válhat. Nem unalmas csíkok.

A Delishop - spanyol kereskedelmi lánc - sajátmárkás termékeinek designjához választotta a vonalkódot. Egyszerű és minden termékre alkalmazható.

A Duane Reade - a new yorkiak gyógyszertára - egy lépéssel messzebb ment, a csomagoláson a vonalkódot a new yorki metropolisz látványosságainak ábrázolásához használja fel. A monokróm design és a sans-serif betütípus ezzel az ábrával és a nem elhanyagolható vicces termékaláírásokkal igazi különlegesség lett (például a WC papíron a "from midtown to flushing" utal a használatra és a Flushing, Queens városrészre is.

Emellett a vonalkód lehet a csomagoláson egy vicces kép is, mint a Casa Visco és Coca-Cola csomagolásán is.

Végtelen lehetőség pár vonalból, nem?

Forrás itt és itt és itt és itt

6 komment

Címkék: design vonalkód coca cola csomagolás wc papír

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr874203872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2012.02.29. 21:51:43

az oké hogy dizájnelemmé válik, csak akkor már probléma van, ha a funkció rovására megy a dizájn.
a new yorki témát pl. nem fogja beolvasni a vonalkódolvasó, kézzel kell felvinni, a pénztáros anyázik, a sor meg áll miatta.
szóval csak ésszel.

gabóvitéz 2012.02.29. 22:59:43

Nem baj, ha nem érted

Kniight 2012.02.29. 23:02:15

Simán beveheti, mert a teljes grafikán 3-4x ismétlődik a kód.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2012.03.01. 06:44:01

A villára csavart spagetti-bárkód kifejezetten szellemes.

Rocko- 2012.03.01. 07:19:40

@gabóvitéz: használtál már vonalkódot?

@Kniight: és ettől tökéletesen megkavarodik az olvasó. mondom, nem használható hatékonyan.

gabóvitéz 2012.03.01. 07:50:52

Á még soha :) és nem a pénztárban