HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?
    Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?Mindenki tudja, hogy a csapolt sörnek jobb íze van, mint az üveges sörnek, aminek jobb íze van, mint a dobozos sörnek (amit kutatások is bizonyítanak). De vajon a csapolt mosószer is van olyan jó,...
  • Csomagolások '56-ból
    Csomagolások '56-bólAz 1956-os forradalom 63. évfordulója alkalmából korabeli csomagolások következnek: amerikai adományok csomagolásai, korabeli hazai termékek csomagolásai és egy kis kitekintő a külföldi 50-es évekbeli...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Per a mogyoróvaj csomagolásért
    Per a mogyoróvaj csomagolásértMindig tanulságos olyan perekről olvasni, amikor egy csomagolás a per tárgya. Az ausztrál Kraft-Bega per jól mutatja, hogy a csomagolás egy vállalat (vagy márka) legfontosabb vagyontárgya lehet,...
  • Elmebeteg feliratok a csomagoláson
    Elmebeteg feliratok a csomagolásonA megszokott, előírt felirat a csomagoláson nemcsak a fogyasztónak, de néha a marketingesnek, grafikusnak is unalmasnak tűnhet. Talán éppen ezért néha kreatívak és viccesek az apróbetűs részek.  Ha...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Csótányos pizza

2012.04.27. 10:45 Csomag Olga

A pizzás doboz elég nagy felület, hogy ne legyen hirdetés nélkül. Csótányirtók, szájhigénia vagy akár gazdasági újság is hirdethet rajta.

Nem kis kockázat csótányirtást hirdetni a pizza alatt, azonban az esetlegesen meglévő problémára igen hatásosan hívja fel a figyelmet. A kockázat ellenére, úgy látszik, van pizzás, aki bevállalja. Nekem személy szerint egy jóízűen elfogyasztott pizza után még a fogmosás sem illik oda ambientként, annak ellenére, hogy a fogápolás nagyon fontos. Azonban közgazdászként a kördiagramot tudom értékelni, mert csak távoli asszociációval kapcsolódik a pizzához és nem konkrét káros következményére hívja fel a figyelmet, mint az előző kettő.

Forrás: itt és itt

5 komment

Címkék: ambient pizza csótány csomagolás colgate

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr604476187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elinor 2012.04.29. 16:47:18

Egyetértek. Az első kettő nekem is elvenné az étvágyamat.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.04.29. 17:45:40

Ez a csótányos reklám, de egy undormány... Kösz az ilyen véletlenül sem kellene...

Félre Beszélő 2012.04.29. 20:50:51

Mé' nem mingyá hányás van belenyomtatva? Vagy egy darab szar "hamarosan így látod viszont ezt a pizzát" szöveggel?

matolcsy · http://www.nuku.hu 2012.04.29. 21:20:08

szerintem csak az első gusztustalan, a másik jó poén

Kártevőirtó · http://www.omnicid.hu 2012.12.02. 18:55:17

Ez a csótányos pizzás doboz nagyon nagy ötlet!
Asszem' ezt az ágyi poloskás ágyneműhuzat übereli csak. :)