HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Csótányos pizza

2012.04.27. 10:45 Csomag Olga

A pizzás doboz elég nagy felület, hogy ne legyen hirdetés nélkül. Csótányirtók, szájhigénia vagy akár gazdasági újság is hirdethet rajta.

Nem kis kockázat csótányirtást hirdetni a pizza alatt, azonban az esetlegesen meglévő problémára igen hatásosan hívja fel a figyelmet. A kockázat ellenére, úgy látszik, van pizzás, aki bevállalja. Nekem személy szerint egy jóízűen elfogyasztott pizza után még a fogmosás sem illik oda ambientként, annak ellenére, hogy a fogápolás nagyon fontos. Azonban közgazdászként a kördiagramot tudom értékelni, mert csak távoli asszociációval kapcsolódik a pizzához és nem konkrét káros következményére hívja fel a figyelmet, mint az előző kettő.

Forrás: itt és itt

5 komment

Címkék: ambient pizza csótány csomagolás colgate

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr204476187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elinor 2012.04.29. 16:47:18

Egyetértek. Az első kettő nekem is elvenné az étvágyamat.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.04.29. 17:45:40

Ez a csótányos reklám, de egy undormány... Kösz az ilyen véletlenül sem kellene...

Félre Beszélő 2012.04.29. 20:50:51

Mé' nem mingyá hányás van belenyomtatva? Vagy egy darab szar "hamarosan így látod viszont ezt a pizzát" szöveggel?

matolcsy · http://www.nuku.hu 2012.04.29. 21:20:08

szerintem csak az első gusztustalan, a másik jó poén

Kártevőirtó · http://www.omnicid.hu 2012.12.02. 18:55:17

Ez a csótányos pizzás doboz nagyon nagy ötlet!
Asszem' ezt az ágyi poloskás ágyneműhuzat übereli csak. :)