HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?
    Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?Szinte mindenki értesült róla már, hogy az EU az egyszer használatos műanyag szívószálat betiltja 2021-től (az egyszer használatos evőeszközök, tányérok, fülpiszkálók, és egyéb pálcikák mellett)....
  • Palack a borítón
    Palack a borítónA csomagolás a mindennapi életünk részévé vált, elválaszthatatlan lett a társadalomtól, művészettől, tudománytól és a kultúrától. Mindezt mi sem mutatja jobban, mint ha - akár átvitt értelemben -...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Különleges könyvborítók

2012.05.11. 08:00 Csomag Olga

A könyvek is ugyan olyan termékek, ha nincs különleges borítójuk, lehet, nem veszi észre az olvasó. Következik pár különlegesen csomagolt könyv, vagyis könyvborító.

Lehet az alakjuk különleges: mint a kanna, jégkorong alakú és amiből kilóg két láb. Van olyan is, ami világít a sötétben. De persze nem csak ilyen extraságokkal lehet kitűnni, hanem egy jól megrajzolt design is lehet kellőképpen ütős. Nekem a kedvencem természetesen az utolsó, mely egy csomagoláson található tápanyagcímkére hasonlít.

Forrás: itt és itt is, a többi a Libriben és Alexandrában járva eredetiben is megcsodálható

3 komment · 1 trackback

Címkék: könyv csomagolás csomagolásszemle könyv borító

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr454489008

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.11. 13:09:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenő_bácsi 2012.05.13. 06:25:07

"A könyvek is ugyan olyan termékek, ha nincs különleges borítójuk, lehet, nem veszi észre az olvasó."
Én meg eddig azt hittem, hogy a belbecs számít. Úgy látszik tévedtem. Ezután csak borító alapján fogok könyvet venni. Remélem több színárnyalatban is adják ugyanazt a kötetet, menjen a fal színéhez...

Polemius 2012.05.13. 08:55:28

"ha nincs különleges borítójuk, lehet, nem veszi észre az olvasó."

"Ezután csak borító alapján fogok könyvet venni."

Talán jobb is? :) Mert az idézett mondat nem azt mondja, hogy a borító alapján vesznek könyvet az olvasók.
Ellenben az nagyon is igaz, hogy a borítóval keltik fel a könyvek közt böngészők figyelmét. Ha nem veszik kézbe, nem olvasnak bele, nem fogják megvenni.

"Remélem több színárnyalatban is adják ugyanazt a kötetet"

Talán meglepő, de külföldön nem ritka (és már itthon is van rá példa), hogy egy-egy könyvet több formában is kiadjanak, eltérő borítóval.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2012.05.14. 11:38:44

@Jenő_bácsi: sajnos vagy nem sajnos tényleg számít a borító. Persze a belbecs is, de egy könyvesboltban amikor az ember valami újat és nem konkrét könyvet keres, a borító a vásárlási döntésében szerepet kap.