HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdeztek többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről és hogy mi...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Vonalkód újratöltve

2012.11.21. 08:00 Csomag Olga

Amikor a vonalkódok megjelentek a csomagolásokon mindenki utálta őket, kivéve a kiskeresek és logisztikusok, mert az ő munkájukat viszont nagyban megkönnyítették a kódok. A designerek és fogyasztók viszont azt gondolták, a termékdesign a vonalkóddal együtt már nem annyira jó.

Azonban az elmúlt egy-másfél évben a hozzáállás megváltozott és nagy cégek (Nestlé, Kindle, Coca-Cola) elkezdtek designer vonalkódokat használni a csomagolásokon. 

Magyarországon nem vettem észre ezt a trendet, azonban Mexikóban és az USA-ban tényleg rengeteg terméken látni ilyen kódokat az eladóhelyen (nem csak designer blogokon). Nem nagy dolog, mondhatni az átlagfogyasztó talán észre sem veszi, azonban ha igen, derül egyet rajta és következőleg is azt a terméket keresi a polcokon.

Kinek melyik tetszik a legjobban?

Forrás: itt és itt és itt 

vonalkod csomagolason6.pngvonalkod csomagolason5.pngvonalkod csomagolason4.pngvonalkod csomagolason2.pngvonalkod csomagolason7.pngvonalkod csomagolason3.pngvonalkod csomagolason8.pngvonalkod_kecske.jpgvonalkod csomagolason9.pngDia2.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: vonalkód csomagolás csomagolásszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr174872233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.