HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • Amazon, ami lopja a dizájnt?!
    Amazon, ami lopja a dizájnt?!A márkázás során gyakran használt stratégia a copycat stratégia, melyet a csomagolástervezés során is alkalmaznak a designerek (a megrendelő kérésére). Egy-egy versenytárs termékhez nagyon hasonlatos...
  • Gomba az új műanyag
    Gomba az új műanyagManapság sok környezetbarát, lebomló csomagolás fejlesztéséről lehet olvasni. Következik egy újabb, melyet többek között állítólag az IKEA is alkalmazni szándékozik a jövőben: a gomba alapanyagú...
  • Miért jó a bioműanyag (PLA) csomagolás?
    Miért jó a bioműanyag (PLA) csomagolás?A bioműanyag (bioplastic) széleskörűen alkalmazott alapanyag  a csomagolóiparban is. Többek között a Procter and Gamble (sampon), Nestle/Danone (joghurtos pohár), Heinz és Coca Cola (növényi palack-...
  • Büszke csomagolások a büszke hónapban
    Büszke csomagolások a büszke hónapbanJúnius hagyományosan a meleg büszkeség hónapja (Pride Month), melyről idén Trump is megemlékezett. Így tesz számtalan márka is, ünnepelnek a büszke, szivárványos csomagolásokkal (is). Nézzük, mely...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Vonalkód újratöltve

2012.11.21. 08:00 Csomag Olga

Amikor a vonalkódok megjelentek a csomagolásokon mindenki utálta őket, kivéve a kiskeresek és logisztikusok, mert az ő munkájukat viszont nagyban megkönnyítették a kódok. A designerek és fogyasztók viszont azt gondolták, a termékdesign a vonalkóddal együtt már nem annyira jó.

Azonban az elmúlt egy-másfél évben a hozzáállás megváltozott és nagy cégek (Nestlé, Kindle, Coca-Cola) elkezdtek designer vonalkódokat használni a csomagolásokon. 

Magyarországon nem vettem észre ezt a trendet, azonban Mexikóban és az USA-ban tényleg rengeteg terméken látni ilyen kódokat az eladóhelyen (nem csak designer blogokon). Nem nagy dolog, mondhatni az átlagfogyasztó talán észre sem veszi, azonban ha igen, derül egyet rajta és következőleg is azt a terméket keresi a polcokon.

Kinek melyik tetszik a legjobban?

Forrás: itt és itt és itt 

vonalkod csomagolason6.pngvonalkod csomagolason5.pngvonalkod csomagolason4.pngvonalkod csomagolason2.pngvonalkod csomagolason7.pngvonalkod csomagolason3.pngvonalkod csomagolason8.pngvonalkod_kecske.jpgvonalkod csomagolason9.pngDia2.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: vonalkód csomagolás csomagolásszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr144872233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.