HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Magyarországon mindenki tudja...
    Magyarországon mindenki tudja...... mit rejt az a vaniliás fagylalt csomagolás. Könnyed évindító mém a csomagolásokról és a magyar virtusról. Ugye nem kell kibontani Magyarországon azt a csomagolást ahhoz, hogy tudjuk, a Coca Colás...
  • Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékból
    Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékbólItt az idő gondoskodni a karácsonyfáról. De az örök kérdés: milyen legyen a fa?! Már tudjuk, hogy a műfenyő rossz. Marad a vágott vagy a földlabdás. Nem lenne helyette még jobb megoldás egy 'újra...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Egy üveg bor után rózsaszín a világ

2012.11.23. 08:00 Csomag Olga

A világ sokszor sokkal szebb egy üveg bor után. Ha a Luks Piekut “Pink Glasses” borát isszuk, akkor meg előtte is.

A boroscímkén ugyanis egy szemüveg látható. Az üveget, benne a rózsaszín folyadékkal a szem elé tartva tényleg rózsaszínben lehet látni a világot. Ha meg elfogyott az üveg bor, amúgy is minden sokkal szebb. Sajnos csak koncepció.

Forrás: behance

bor_luks piekut1.jpgbor_luks piekut2.jpgbor_luks piekut3.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: design címke bor koncepció csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr724872271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.