HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Egy üveg bor után rózsaszín a világ

2012.11.23. 08:00 Csomag Olga

A világ sokszor sokkal szebb egy üveg bor után. Ha a Luks Piekut “Pink Glasses” borát isszuk, akkor meg előtte is.

A boroscímkén ugyanis egy szemüveg látható. Az üveget, benne a rózsaszín folyadékkal a szem elé tartva tényleg rózsaszínben lehet látni a világot. Ha meg elfogyott az üveg bor, amúgy is minden sokkal szebb. Sajnos csak koncepció.

Forrás: behance

bor_luks piekut1.jpgbor_luks piekut2.jpgbor_luks piekut3.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: design címke bor koncepció csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr594872271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.