HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • 4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alatt
    4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alattTekintettel arra, hogy amúgy sem érdekel senkit nem koronavíruson kívüli tartalom ezekben a hetekben, jöjjön pár emlékeztető érv amellett, miért is kell mégis szeretni (elviselni) a csomagolásokat és...
  • Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?
    Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?A zéró hulladék reklámozása a koronavírus kitörése óta lényegesen kevesebb figyelmet kapott, sőt, helyette a cégek újra az egyszer használatos tárolókat és zacskókat ajánlják. Vajon megakaszthatja a...
  • Pop-up, pop-art remekmű Budapesten
    Pop-up, pop-art remekmű BudapestenA MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának. A pop-up, pop-art emlékmű a...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Jó bornak tervezz címkét!

2013.03.11. 08:00 Csomag Olga


Cégér-Jó-bornak-tervezz-címkét.jpgA Forum Hungaricum Nonprofit Kft. immár második alkalommal hirdeti meg a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! művészeti pályázatot, melynek célja a design és a bor találkozási pontján a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának elősegítése, továbbá hosszú távon a közös munka lehetőségének megteremtése.

A pályázat célja címke, és arculattervezés. A fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása. A kiválasztott 10 fiatal grafikus 10 fiatal borász 1-1 borának, borcsaládjának tervez arculatot.

Pályázók köre minden természetes vagy jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, egyénileg vagy csoportként.

A pályázat két fordulóból áll.

Első forduló. Az első forduló keretében valamennyi pályázónak csetvei krisztina birtok bor hrsz. 737. Nevű borához kell címke terv(ek)et készíteni. Egy pályázó több címke tervvel is pályázhat. A pályázatok beérkezési határideje: 2013. Március 28. 12.00

Második forduló. A második forduló keretében 10 (tíz) borász csatlakozik a programhoz. Várjuk a programban szívesen részt vevő borászok jelentkezését is gabormarta@hybridart.hu e-mail címen. A második fordulóban elkészített címkék leadásának határideje: 2013. Május 10. 12.00

Fődíj: 1.000.000 HUF. További információ: itt

Szólj hozzá!

Címkék: verseny pályázat címke bor csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr955126144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.