HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Magyarországon mindenki tudja...
    Magyarországon mindenki tudja...... mit rejt az a vaniliás fagylalt csomagolás. Könnyed évindító mém a csomagolásokról és a magyar virtusról. Ugye nem kell kibontani Magyarországon azt a csomagolást ahhoz, hogy tudjuk, a Coca Colás...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Origamis KitKat csomagolás
    Origamis KitKat csomagolásAz egyszer használatos műanyagok betiltása elindított egy zöldülést a csomagolós szakmában és az FMCG piacon. Erre újabb példa a KitKat (Nestlé) Japán kezdeményezése, amiben - egyetértésben a Nestlé...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Jó bornak tervezz címkét!

2013.03.11. 08:00 Csomag Olga


Cégér-Jó-bornak-tervezz-címkét.jpgA Forum Hungaricum Nonprofit Kft. immár második alkalommal hirdeti meg a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! művészeti pályázatot, melynek célja a design és a bor találkozási pontján a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának elősegítése, továbbá hosszú távon a közös munka lehetőségének megteremtése.

A pályázat célja címke, és arculattervezés. A fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása. A kiválasztott 10 fiatal grafikus 10 fiatal borász 1-1 borának, borcsaládjának tervez arculatot.

Pályázók köre minden természetes vagy jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, egyénileg vagy csoportként.

A pályázat két fordulóból áll.

Első forduló. Az első forduló keretében valamennyi pályázónak csetvei krisztina birtok bor hrsz. 737. Nevű borához kell címke terv(ek)et készíteni. Egy pályázó több címke tervvel is pályázhat. A pályázatok beérkezési határideje: 2013. Március 28. 12.00

Második forduló. A második forduló keretében 10 (tíz) borász csatlakozik a programhoz. Várjuk a programban szívesen részt vevő borászok jelentkezését is gabormarta@hybridart.hu e-mail címen. A második fordulóban elkészített címkék leadásának határideje: 2013. Május 10. 12.00

Fődíj: 1.000.000 HUF. További információ: itt

Szólj hozzá!

Címkék: verseny pályázat címke bor csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr825126144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.