HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Palackos delfinek ficánkolnak a Tiszán
    Palackos delfinek ficánkolnak a TiszánNa jó, nem is igazi delfinek, de még jobb: PET-palackból készült pontomok lebegnek a Tiszán, melyeknek neve találóan Palackorrú Lebegő Kikötő. A kezdeményezés célja a környezetbarát újrahasználata az...
  • Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatára
    Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatáraEzentúl bejelölhetjük a tejfölös dobozon a fagyasztás előtt, hogy babgulyást, töltött káposztát vagy csirkepaprikást tettünk bele. A Magyar Tejföl legújabb - időszakos (?) - csomagolása, mely...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékból
    Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékbólItt az idő gondoskodni a karácsonyfáról. De az örök kérdés: milyen legyen a fa?! Már tudjuk, hogy a műfenyő rossz. Marad a vágott vagy a földlabdás. Nem lenne helyette még jobb megoldás egy 'újra...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Kis hordó vagy bika intim testrésze - nem mindegy

2013.04.10. 08:00 Csomag Olga

A Corona Barrilito egy mexikói sör - jellegzetes üvegformával. Eltéveszthetetlen az eladóhelyen. A neve és a formája is egy hordóra utal, ami kiemeli a többi sztenderd üveges sör közül. A sör jó, a csomagolás különleges. Mégsem isszák a mexikóiak, miért?

Feltűnő volt ugyanis, hogy a sör jó minősége ellenére sem fogyasztották soha helyiek. Miért lehet ez, megkérdeztem őket.  Azt gondolná az ember, hogy teli találat a csomagolás és a névválasztás, amíg nem beszél helyi lakosokkal. Kiderült, a Barrilito nem a legnagyobb kedvenc. Sőt, gúnyneve is van, ami a bika férfiasságára utal. 

A példa nagyon érdekes volt számomra. Marketing szempontból egy majdhogynem kifogástalan csomagolás (feltűnő, megjegyezhető, kiemelkedő) se biztos, hogy jó választás. Egy rossz fogyasztói asszociáció vagy véletlen elég ahhoz, hogy a vásárlók számára ne legyen vonzó a termék. Nyilvánvaló, hogy a bika intim testrészére hasonlító üvegforma így nem lesz a legnépszerűbb sör. Persze a turistáknak még eladható a termék.

 barilito2.jpgbarilito1.jpg1348255054808_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: sör csomagolás Mexikó

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr445213057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.