HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatára
    Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatáraEzentúl bejelölhetjük a tejfölös dobozon a fagyasztás előtt, hogy babgulyást, töltött káposztát vagy csirkepaprikást tettünk bele. A Magyar Tejföl legújabb - időszakos (?) - csomagolása, mely...
  • Építs cicaházat TV csomagolásból
    Építs cicaházat TV csomagolásbólMindig fáj a szívem azokért a jó kis dobozokért, amikbe a műszaki cikkeket csomagolják. Tartani benne nem lehet semmit, mert nem megfelelő a méretük (túl keskeny például a TV doboza), de kidobni meg...
  • Pop-up, pop-art remekmű Budapesten
    Pop-up, pop-art remekmű BudapestenA MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának. A pop-up, pop-art emlékmű a...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • Védekezés a koronavírus ellen a csomagolással
    Védekezés a koronavírus ellen a csomagolássalA koronavírus-járványra nem voltak felkészülve a védőmaszkok gyártói, így sajnos nagyon gyorsan hiánycikk lett a világ több részén, így itthon is. De a túlélni akaró emberek megtalálták a megoldást,...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Kis hordó vagy bika intim testrésze - nem mindegy

2013.04.10. 08:00 Csomag Olga

A Corona Barrilito egy mexikói sör - jellegzetes üvegformával. Eltéveszthetetlen az eladóhelyen. A neve és a formája is egy hordóra utal, ami kiemeli a többi sztenderd üveges sör közül. A sör jó, a csomagolás különleges. Mégsem isszák a mexikóiak, miért?

Feltűnő volt ugyanis, hogy a sör jó minősége ellenére sem fogyasztották soha helyiek. Miért lehet ez, megkérdeztem őket.  Azt gondolná az ember, hogy teli találat a csomagolás és a névválasztás, amíg nem beszél helyi lakosokkal. Kiderült, a Barrilito nem a legnagyobb kedvenc. Sőt, gúnyneve is van, ami a bika férfiasságára utal. 

A példa nagyon érdekes volt számomra. Marketing szempontból egy majdhogynem kifogástalan csomagolás (feltűnő, megjegyezhető, kiemelkedő) se biztos, hogy jó választás. Egy rossz fogyasztói asszociáció vagy véletlen elég ahhoz, hogy a vásárlók számára ne legyen vonzó a termék. Nyilvánvaló, hogy a bika intim testrészére hasonlító üvegforma így nem lesz a legnépszerűbb sör. Persze a turistáknak még eladható a termék.

 barilito2.jpgbarilito1.jpg1348255054808_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: sör csomagolás Mexikó

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr815213057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.