HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Egy rágó élete az elmúlt 30 évben

2013.04.26. 08:00 Csomag Olga

Egy rágó, a Bubblicious példája arra, hogy hogyan alakult a termékcsomagolás 1979 és 2012 között. 

Mindig nagy öröm egy termékkategória rajongói oldalát megtalálni. Épp egy ilyenbe futottam bele a minap. És bár nem a csomagolásokról szól, mivel elválaszthatatlan a terméktől, az elmúlt 30 év csomagolásai is fent vannak. Így egy termék példáján keresztül lehet a csomagolásdesign változásait megnézni.

A termék pedig egy rágó, nevezetesen a Bubblicious. Jól látszik a szedetben, ahogy a 70-es évek óta a dinnyés ízesítésű designt változtatták. Mind a betűtípus, mind a logó változott, a magyarázó szövegek (pl meddig tart a rágó íze) hangsúlyosabbá váltak, majd a termékgrafika eltűnt és helyét a nonfiguratív minta vette át (mely akár egy kiköpött rágóra is hasonlíthat).

Lejjebb a termék japán különleges ízesítései is megtalálhatók. Mindenki eldöntheti, hogy jó irányba, vagy rossz irányba haladt-e a termékcsomagolás-fejlesztés.

Forrás: Collecting Candy

rago_bubble2_1.jpgrago_bubble5.jpgrago_bubble4.jpg

1 komment

Címkék: design rágó csomagolás csomagolásszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr15238819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.27. 11:31:27

mindig érdekes ilyen "evolúciókat" megnézni, köszi érte!