HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatára
    Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatáraEzentúl bejelölhetjük a tejfölös dobozon a fagyasztás előtt, hogy babgulyást, töltött káposztát vagy csirkepaprikást tettünk bele. A Magyar Tejföl legújabb - időszakos (?) - csomagolása, mely...
  • 4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alatt
    4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alattTekintettel arra, hogy amúgy sem érdekel senkit nem koronavíruson kívüli tartalom ezekben a hetekben, jöjjön pár emlékeztető érv amellett, miért is kell mégis szeretni (elviselni) a csomagolásokat és...
  • Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékból
    Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékbólItt az idő gondoskodni a karácsonyfáról. De az örök kérdés: milyen legyen a fa?! Már tudjuk, hogy a műfenyő rossz. Marad a vágott vagy a földlabdás. Nem lenne helyette még jobb megoldás egy 'újra...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Csomagolások '56-ból
    Csomagolások '56-bólAz 1956-os forradalom 63. évfordulója alkalmából korabeli csomagolások következnek: amerikai adományok csomagolásai, korabeli hazai termékek csomagolásai és egy kis kitekintő a külföldi 50-es évekbeli...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Budweiser csokornyakkendővé alakította az alu dobozt

2013.05.15. 08:00 Csomag Olga

A piros csokornyakkendő a Bud ikonikus szimbóluma hosszú évek óta. Legújabb csomagolásuk is ezt formázza.

Május 6-án debütált a limitált Budweiser legújabb sörösdoboza, mely a logójához hasonlóan egy csokornyakkendőt formáz. A cél az eladóhelyen egy olyan csomagolás kialakítása volt, mely kiemelkedik a többi versenytárs közül. 

Több formát is kipróbáltak, míg végül megállapodtak a lenti képen láthatóban. Nem volt könnyű dolguk, hiszen az alumínium mindössze 10%-ot nyújtható törés nélkül, így a szögek beállításánál nagyon precíznek kellett lenni. A megújulás elmondásuk szerint a csomagológépek területén nagy beruházásokat igényelt.

A limitált csomagolás az új, tavaly bevezetett hipszteres (!) designra is felhívja a figyelmet. (Utolsó képen lásd az eddigi designokat összehasonlításképpen.)

A végeredmény láttán szerintetek megérte?

Budweiser2.pngBudweiser3.pngBudweiser1.pngBudweiser4.png

Szólj hozzá!

Címkék: sör alkohol csomagolás limited edition Bud

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr495300212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.