HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Viszlát, rasszista csomagolások!
    Viszlát, rasszista csomagolások!A nemzetközi márkák kezdenek reagálni a George Floyd halálát követően kibontakozó #BlackLivesMatter (a feketék élete számít) mozgalom és ellenállásra. Egyre több márka jelenti be a csomagolásaik...
  • Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!
    Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!Amikor a hírekben azt olvashatjuk, hogy a Szentkirályi vezére szerint betétdíjasak lesznek a PET-palackok, akkor valószínűleg már késő erről társadalmi vitát indítani Magyarországon, főleg a szinte...
  • 4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alatt
    4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alattTekintettel arra, hogy amúgy sem érdekel senkit nem koronavíruson kívüli tartalom ezekben a hetekben, jöjjön pár emlékeztető érv amellett, miért is kell mégis szeretni (elviselni) a csomagolásokat és...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Budweiser csokornyakkendővé alakította az alu dobozt

2013.05.15. 08:00 Csomag Olga

A piros csokornyakkendő a Bud ikonikus szimbóluma hosszú évek óta. Legújabb csomagolásuk is ezt formázza.

Május 6-án debütált a limitált Budweiser legújabb sörösdoboza, mely a logójához hasonlóan egy csokornyakkendőt formáz. A cél az eladóhelyen egy olyan csomagolás kialakítása volt, mely kiemelkedik a többi versenytárs közül. 

Több formát is kipróbáltak, míg végül megállapodtak a lenti képen láthatóban. Nem volt könnyű dolguk, hiszen az alumínium mindössze 10%-ot nyújtható törés nélkül, így a szögek beállításánál nagyon precíznek kellett lenni. A megújulás elmondásuk szerint a csomagológépek területén nagy beruházásokat igényelt.

A limitált csomagolás az új, tavaly bevezetett hipszteres (!) designra is felhívja a figyelmet. (Utolsó képen lásd az eddigi designokat összehasonlításképpen.)

A végeredmény láttán szerintetek megérte?

Budweiser2.pngBudweiser3.pngBudweiser1.pngBudweiser4.png

Szólj hozzá!

Címkék: sör alkohol csomagolás limited edition Bud

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr775300212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.