HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Palackos delfinek ficánkolnak a Tiszán
    Palackos delfinek ficánkolnak a TiszánNa jó, nem is igazi delfinek, de még jobb: PET-palackból készült pontomok lebegnek a Tiszán, melyeknek neve találóan Palackorrú Lebegő Kikötő. A kezdeményezés célja a környezetbarát újrahasználata az...
  • Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!
    Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!Amikor a hírekben azt olvashatjuk, hogy a Szentkirályi vezére szerint betétdíjasak lesznek a PET-palackok, akkor valószínűleg már késő erről társadalmi vitát indítani Magyarországon, főleg a szinte...
  • Védekezés a koronavírus ellen a csomagolással
    Védekezés a koronavírus ellen a csomagolássalA koronavírus-járványra nem voltak felkészülve a védőmaszkok gyártói, így sajnos nagyon gyorsan hiánycikk lett a világ több részén, így itthon is. De a túlélni akaró emberek megtalálták a megoldást,...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Csomagolások '56-ból
    Csomagolások '56-bólAz 1956-os forradalom 63. évfordulója alkalmából korabeli csomagolások következnek: amerikai adományok csomagolásai, korabeli hazai termékek csomagolásai és egy kis kitekintő a külföldi 50-es évekbeli...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Nincs több ketchup az üveg alján

2013.05.29. 08:00 Csomag Olga

Nincs több beragadt ketchup a csomagolás alján és az üveget idegesen rázó fogyasztó, mert már létezik az a bevonat, amitől az uccsó csepp is könnyedén kijön.

MIT PhD hallgatója, Dave Smith és csapata jött ki a LiquiGlide elnevezésű szupercsúszós, nem mérgező bevonattal, ami lehetővé teszi, hogy az utolsó csepp is kijöjjön az üvegből. A feltaláló becslése szerint a piac mérete 17 milliárd $, így a találmány milliónyi tonna élelmiszer megspórolását tenné lehetővé.

Forrás: itt

4 komment

Címkék: technika újdonság üveg csomagolás ketchup

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr435300261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gorbacsov homlokán a májfolt 2013.05.29. 21:27:18

Ööö, ezt a bevonatot már vagy öt éve feltalálták, legalább is én már kábé akkor hallottam. Sőt, az egyik híres kepacs-gyártó (talán a Heinz?) már alkalmazza is a flakonjaiban.

... zöld levelecske, ... (törölt) 2013.05.30. 08:48:50

Semmi garancia, hogy nem kerülnek molekulák a kajába...

hot-spot (törölt) 2013.05.30. 09:18:41

Ne zavarjon senkit,hogy nálunk többnyire műanyag flakonban van.Ahhoz meg odatapad.