HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Viszlát, rasszista csomagolások!
    Viszlát, rasszista csomagolások!A nemzetközi márkák kezdenek reagálni a George Floyd halálát követően kibontakozó #BlackLivesMatter (a feketék élete számít) mozgalom és ellenállásra. Egyre több márka jelenti be a csomagolásaik...
  • 4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alatt
    4 érv a csomagolás mellett a koronavírus alattTekintettel arra, hogy amúgy sem érdekel senkit nem koronavíruson kívüli tartalom ezekben a hetekben, jöjjön pár emlékeztető érv amellett, miért is kell mégis szeretni (elviselni) a csomagolásokat és...
  • Pop-up, pop-art remekmű Budapesten
    Pop-up, pop-art remekmű BudapestenA MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának. A pop-up, pop-art emlékmű a...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Utazós, falra cuppantható csomagolás

2013.06.05. 08:00 Csomag Olga

Tusfürdő csomagolás, mely reptérbiztos, felcuppantható a falra amellett hogy könnyen utántölthető és az utolsó csepp is kinyerhető belőle.

Ha utazunk, érdemes spórolni a hellyel, így sokan vesznek direkt kis kiszerelésű sampont, tusfürdőt. Nem beszélve arról, hogy ha repülővel utazunk, mert akkor a fedélzetre nem tudunk felvinni sokkal nagyobbat sem. Azonban ezek  általában nem a legjobb minőségű csomagolások, nem záródnak vissza, és ha elfogyott, akkor külön csoda, ha újra tudjuk tölteni.

Erre az igényre tervezték a GoToob-ot, melynek rugalmas szilikon anyaga engedi, hogy az utolsó cseppet is kipréseljük a flakonból, nagy nyílása van, mely az utántöltést megkönnyíti. A legvégére hagytam, ami a legjobb, hogy felcuppantható a falra. Be kell valljam, nekem az első kettő nem annyira volt megkapó tulajdonság, de ez a harmadik, nagyon tetszik. Miért nincs még sok ilyen a piacon? A fürdőszobában annyi falfelület van szabadon, és a polcok mindig tele vannak, miért ne lehetne a falon (is) tárolni a tusfürdőt?

Forrás: incredible és FB

GoToob.jpgGoToob3.jpgGoToob2.jpgGoToob1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: technika innováció újrahasznosítás csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr965342300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.