HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

A push-up melltartó nem számít csalásnak

2014.01.28. 11:06 Csomag Olga

Sok márka a személyre szabja a termékeit és egyedi, személyes üzeneteket helyez el a csomagolásán. Ráadásul (majdnem) mindegyiken másmilyet. Körkép, hogy hogyan lehet egyedivé tenni a terméket egy személyes üzenettel.

Egyértelmű trend, hogy a tömeggyártást helyett el kell kezdeni az egyediség felé menni. A Coca-Cola ezt nagyszerűen megoldotta a neves palackjaikkal. De nem ők az egyetlenek, akiknek ez sikerül. 

Itt van például a Halls cukorka, akinek a "A PEP TALK IN EVERY DROPTM" kampánya keretében inspiráló, önbizalomnövelő mondatokat nyomtak minden egyesével csomagolt cukorkára. Beteg vagy, de meg fogsz gyógyulni és ezt hivatott segíteni minden mondat, mint például: Buckle down and push forth! Nothing you can’t handle! Power through! Be unstoppable. Don't wait to get started.

Hasonló, de talán merészebben motiváló jelmondatokat találhatunk a Dove csokiszeleteken is: A push-up bra is not cheating. Stand up for yourself.

De a Splenda édesítőszer is hasonlót követett el, amikor édeshez/édességhez kapcsolódó mondatokat nyomtatott az adagos csomagolására: Sweentess is the most important ingredient for life. Let your creative sprinkles flow.

A Taco Bell pedig a vicces kategóriába tartozik, ott szinte mindent meg lehet találni. Ez ráadásul olyan jól sikerült kampány, hogy internetes mém is lett belőle. Let's go get matching tattoos. All of those sauce packets why me why now?

Tehát a példákból látható, hogy a tömeges tesztreszabás nagyon népszerű mostanában a csomagolások között. Sokféle példa megtalálható a piacon, minden márka megalkothatja a termékhez leginkább illő üzenetet. És mi az eredménye fogyasztói szempontból? Egyedinek érzik magunkat a vásárlók. A márka személyesebbé válik, szerethetőbb lesz, elmélyülhet a fogyasztó-márka kapcsolat, vagy egyszerűen csak lesz egy jó napja (ok, perce) a fogyasztónak. Akármelyik teljesüljön az előbbiek közül, a személyes üzenetek elérték a céljukat.

Kinek nem vidítaná fel a napját egy személyes üzenet?

halls.jpg

splenda_sachet_msg.jpg

dove-wrapper.jpg

taco bell2.jpg

taco bell.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: halls címke label üzenet csomagolás taco bell splenda

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr85786162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.