HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Pop-up, pop-art remekmű Budapesten
    Pop-up, pop-art remekmű BudapestenA MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának. A pop-up, pop-art emlékmű a...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Tökéletes szélvédőfolyadék-csomagolás

2014.04.28. 15:24 Csomag Olga

Szélvédőfolyadék praktikus és fogyasztóbarát csomagolásban.

A harddiszkontban kapható csomagolás legfontosabb tulajdonsága, hogy adnak hozzá egy nyílásra pattintható kiöntőt, mely helyettesíti a tölcsér használatát, amikor a szélvédőfolyadékot betöltjük a kocsiba. Ráadásul kétutas a kiöntő, amíg az egyik nyíláson folyhat a folyadék, a másikon mehet be a levegő, megakadályozva ezzel a melléöntést.

És miért annyira jó, hogy pont ez a termék van innovatív csomagolásban? Mert ez egy kényes folyamat: magasan van a nyílás, ahova be kell tölteni, nagyon nehéz a palack és nem kellemes, ha mellémegy.

Ez egy nagyszerű példa arra, hogy lehet egy "no-name" márkából a csomagolás funkcionális tulajdonságainak fejlesztésével piacképes termék.

IMAG0010.jpg

IMAG0012.jpg

IMAG0009.jpg

IMAG0008.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: autó technika újdonság csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr696094712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.