HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Viszlát, rasszista csomagolások!
    Viszlát, rasszista csomagolások!A nemzetközi márkák kezdenek reagálni a George Floyd halálát követően kibontakozó #BlackLivesMatter (a feketék élete számít) mozgalom és ellenállásra. Egyre több márka jelenti be a csomagolásaik...
  • Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!
    Beszéljünk a betétdíjas PET palackokról!Amikor a hírekben azt olvashatjuk, hogy a Szentkirályi vezére szerint betétdíjasak lesznek a PET-palackok, akkor valószínűleg már késő erről társadalmi vitát indítani Magyarországon, főleg a szinte...
  • Építs cicaházat TV csomagolásból
    Építs cicaházat TV csomagolásbólMindig fáj a szívem azokért a jó kis dobozokért, amikbe a műszaki cikkeket csomagolják. Tartani benne nem lehet semmit, mert nem megfelelő a méretük (túl keskeny például a TV doboza), de kidobni meg...
  • Védekezés a koronavírus ellen a csomagolással
    Védekezés a koronavírus ellen a csomagolássalA koronavírus-járványra nem voltak felkészülve a védőmaszkok gyártói, így sajnos nagyon gyorsan hiánycikk lett a világ több részén, így itthon is. De a túlélni akaró emberek megtalálták a megoldást,...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Perszonalizált termékcsomagolás

2014.12.09. 19:13 Csomag Olga

Nincs is annál jobb, mint névre szóló nutellás üvegből enni, ugye? Vagy telesírni azt a papírzsepit, aminek a dobozán az esküvői/gyerekkori képünk van?

Gyerekkoromban emlékszem azokra az árusokra, akik medálokat kínáltak a nevemmel. Nagyon nagy szó volt, mindenki megőrült érte. Talán a mai napig látni vásárokon őket. De nem akkora szenzáció már, mert mindenhol kaphatók a perszonalizált bögrék és egyéb röpi ajándékok. Ez se szenzáció már, mert most már a cólánk és nutellánk is lehet névre szóló. Mivel a technológia lehetővé teszi a perszonalizált termékcsomagolásokat, egyre több márkatulajdonos él a lehetőséggel és egy marketinges kampány keretében kínálják a fogyasztóknaka névreszóló termékeket.

Ugye a Coca-Cola "neves kampánya" mindenkinek megvan. Amikor is ha elég kommersz nevünk volt, akkor lehetett névre szóló üdítőt venni. És habár rájuk emlékszik mindenki, van más cég is, aki eljátszotta ezt a lehetőséget. A Nutella 50 éves évfordulójára a fogyasztókat történetmesélésre kérte (több, mint 76 ezret küldtek be) és ezért perszonalizált nutellás üveget küldött ajándékba. A Kleenexnél is van lehetőség a papírzsebkendő egyedivé varázsolására, ugyanis a saját fotónk kerülhet a dobozra egy egyszerűbb online felületen való tervezés után. Az M&M's tovább ment, náluk a terméket lehet a megválasztott eseményhez kapcsolni.

Ez a jövő, a márkák a tömegtermelésből a perszonalizáció felé fordulnak, hogy elkerüljék a márkák elszürkülését, márkalojalitást építsenek, még közelebb hozzák a fogyasztókhoz a termékeket.

personalizacio1.png

personalizacio5.pngpersonalizacio7.png

 


personalizacio3.pngpersonalizacio6.png

 

Szólj hozzá!

Címkék: technika csomagolás különleges perszonalizál

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr576866021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.