HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Palackos delfinek ficánkolnak a Tiszán
    Palackos delfinek ficánkolnak a TiszánNa jó, nem is igazi delfinek, de még jobb: PET-palackból készült pontomok lebegnek a Tiszán, melyeknek neve találóan Palackorrú Lebegő Kikötő. A kezdeményezés célja a környezetbarát újrahasználata az...
  • Viszlát, rasszista csomagolások!
    Viszlát, rasszista csomagolások!A nemzetközi márkák kezdenek reagálni a George Floyd halálát követően kibontakozó #BlackLivesMatter (a feketék élete számít) mozgalom és ellenállásra. Egyre több márka jelenti be a csomagolásaik...
  • Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?
    Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?A zéró hulladék reklámozása a koronavírus kitörése óta lényegesen kevesebb figyelmet kapott, sőt, helyette a cégek újra az egyszer használatos tárolókat és zacskókat ajánlják. Vajon megakaszthatja a...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Perszonalizált termékcsomagolás

2014.12.09. 19:13 Csomag Olga

Nincs is annál jobb, mint névre szóló nutellás üvegből enni, ugye? Vagy telesírni azt a papírzsepit, aminek a dobozán az esküvői/gyerekkori képünk van?

Gyerekkoromban emlékszem azokra az árusokra, akik medálokat kínáltak a nevemmel. Nagyon nagy szó volt, mindenki megőrült érte. Talán a mai napig látni vásárokon őket. De nem akkora szenzáció már, mert mindenhol kaphatók a perszonalizált bögrék és egyéb röpi ajándékok. Ez se szenzáció már, mert most már a cólánk és nutellánk is lehet névre szóló. Mivel a technológia lehetővé teszi a perszonalizált termékcsomagolásokat, egyre több márkatulajdonos él a lehetőséggel és egy marketinges kampány keretében kínálják a fogyasztóknaka névreszóló termékeket.

Ugye a Coca-Cola "neves kampánya" mindenkinek megvan. Amikor is ha elég kommersz nevünk volt, akkor lehetett névre szóló üdítőt venni. És habár rájuk emlékszik mindenki, van más cég is, aki eljátszotta ezt a lehetőséget. A Nutella 50 éves évfordulójára a fogyasztókat történetmesélésre kérte (több, mint 76 ezret küldtek be) és ezért perszonalizált nutellás üveget küldött ajándékba. A Kleenexnél is van lehetőség a papírzsebkendő egyedivé varázsolására, ugyanis a saját fotónk kerülhet a dobozra egy egyszerűbb online felületen való tervezés után. Az M&M's tovább ment, náluk a terméket lehet a megválasztott eseményhez kapcsolni.

Ez a jövő, a márkák a tömegtermelésből a perszonalizáció felé fordulnak, hogy elkerüljék a márkák elszürkülését, márkalojalitást építsenek, még közelebb hozzák a fogyasztókhoz a termékeket.

personalizacio1.png

personalizacio5.pngpersonalizacio7.png

 


personalizacio3.pngpersonalizacio6.png

 

Szólj hozzá!

Címkék: technika csomagolás különleges perszonalizál

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr416866021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.