HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Természetes-hatás lejáratása

2015.04.22. 09:00 Csomag Olga

Ha van elcsépelt marketinges megoldás az élelmiszer termékkategóriában, akkor az a természetes jelző a csomagoláson. Itt egy lejárató kampány a csomagoláson található "természetes" címkének.

Az USDA Organic kampánya a csomagoláson található "100% természetesség", "természetes" és egyéb címke-variánsaira hívja fel a figyelmet: ne dőljünk be a természetes jelzőnek, mert az nem takar semmit. Ellenben az USDA Organik logójával, aminek van értelme.

Csomagolástervezési oldalról milyen üzenete van a kampánynak? Talán szép lassan lejár az ideje a "természetes" jelzőnek a csomagoláson, mert elcsépelt lesz és a fogyasztók sem hisznek benne.

Forrás: Adweek

Szólj hozzá!

Címkék: kampány címke bio természetes csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr436298471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.