HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Szellemek a palackon: halloween-i csomagolások
    Szellemek a palackon: halloween-i csomagolásokMinden ünnep jó ünnep egy különleges, limitált csomagolás piacra dobásához. A halloween sem kivétel ez alól a szabály alól, a csomagolások szellemesek lesznek egy rövid időre - minden értelemben. A...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...
  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Ludwigban a csomagolások

2015.10.13. 09:00 Csomag Olga

A pop art egyik múzsája a csomagolás. A Ludwig Múzeum most megnyílt kiállításán gyönyörű, csomagolás inspirálta művek találhatók. Ludwig Goes Pop gyufásdobozokkal, üvegekről és WC-papírral.

A pap art művészeti irányzat lényege, hogy popkultúra tárgyai kerülnek a fókuszba és könnyen értelmezhetőnek tűnő műveket hoznak létre a hétköznapi tárgyak felhasználásával. Az egyik központi téma persze a fogyasztói társadalom, vagyis annak a kritikája, amit mi máshogy lehet legjobban érzékeltetni, mint a csomagolásokkal, melyek velünk vannak minden nap. 

A kiállítás részét képzik Warhol Campbell leves reprodukciói is (Campbell’s Soup Can), de a klasszikusok (Andy Warhol, Roy Lichtenstein stb.) mellett (kevésbé) ismert kelet-közép európai alkotások is megtalálhatók (Bak Imre, Birkás Ákos, Bĕla Kolářova). Belépő 2900 (tanároknak 0) HUF. 

Ha valakit érdekelne némi magyarázat hozzá a popról, a "Ki nem szarja le a művészettörténetet!" videó (Wahorn András interpretációjával) elég szórakoztató kalauz a kiállításhoz.

ludwig_12.jpg

ludwig_13.jpg

ludwig_1.jpg

ludwig_10.jpg

ludwig_11.jpg

ludwig_2.jpg

ludwig_3.jpg

ludwig_4.jpg

ludwig_5.jpg

ludwig_6.jpg

ludwig_7.jpg

ludwig_8.jpg

ludwig_9.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás csomagolás pop art Ludwig Múzeum

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr747960840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.