HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?
    Túlélheti a hulladékmentes mozgalom a koronavírust?A zéró hulladék reklámozása a koronavírus kitörése óta lényegesen kevesebb figyelmet kapott, sőt, helyette a cégek újra az egyszer használatos tárolókat és zacskókat ajánlják. Vajon megakaszthatja a...
  • Termékmix interjú: A jó csomagolás minden érzékszervre hat
    Termékmix interjú: A jó csomagolás minden érzékszervre hatA Termékmix februári számában többek között szó van a környezetvédelemről, környezettudatos csomagolásokról, csomagolásfejlesztésekről és a nemrég megjelent Csomagolásmenedzsment könyvről is. A...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...
  • Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?
    Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?Szinte mindenki értesült róla már, hogy az EU az egyszer használatos műanyag szívószálat betiltja 2021-től (az egyszer használatos evőeszközök, tányérok, fülpiszkálók, és egyéb pálcikák mellett)....

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Nem a bor a lényeg, hanem a borozgatás és a boroscímke

2016.08.31. 08:00 Csomag Olga

Csáter Apó borai üde színfolt a magyar borpiacon, főleg ha a különleges megnevezéseket és címkéket nézzük. A pince bevállalós borai között kiemelkedő a Kurvák Vére, Bugyiszaggató és Anyós Szelidítő palackok.

Sokat nem tudok hozzátenni, a címkék magukért beszélnek.

csater_bor.jpg

 

csater_bugyileszaggato.jpg

csater_anyosszelidito.jpg

csater_bogacsibanyaver.jpg

csater_bogacsivitaindito.jpg

csater_kurvakvere.jpg

csater_szokekgyongye.jpg

csater_vorosbegy.jpg

8 komment

Címkék: alkohol bor vicces csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr3811651240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Advanced Flight 2016.08.31. 20:23:44

De még ha legalább vicces lenne, érted....a legalja, erőltetetten jópofáskodó proli humor. Max. tablettás bort lehetne vele reklámozni :-)

2016.08.31. 20:25:49

Ne is tegyél hozzá semmit , úgy jók ahogy vannak ,alkalmanként.

vittore 2016.08.31. 22:07:29

@Advanced Flight: A maga környezetében teljesen rendben van. El kell menni Bogácsra, borozgatni ott egy kicsit, megnézni a pincét és mindjárt elfogadóbb leszel ezekkel a csúnyacsúnya proli borokkal szemben.

BiG74 Bodri 2016.08.31. 23:04:16

Nem jött át, de biztos bennem van a hiba.

Netuddki. 2016.09.01. 08:19:37

@Advanced Flight: A szellemi színvonal alapján lehet kannás bor van átpalackozva...

Netuddki. 2016.09.01. 08:20:09

@Tibi !: ami nem biztos, hogy látott szőlőt.

rnz 2016.09.01. 08:20:20

Ritka igénytelenek ezek a címkék, a szöveges tartalomtól függetlenül. ZS kategóriás, móricka újság szintű illusztrációkkal egyenesen szánalmas. Mintha barterben csinálta volna a címkéket valami kivénhedt, alkoholista karikaturista.

Az, hogy milyen neveket adnak, a kutyát sem érdekli, legfeljebb a habzó szájú jogvédőket és feministákat. Az osztrák hüttében is volt/van heiße witwe...