HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtek
    A csomagolásfelirat, ami miatt a legtöbbet pereskedtekBizonyára sokan röhögtetek már a csomagolásokon szereplő bugyutának, szükségtelennek és túl elővigyázatosnak tűnő feliratokon. Ilyen többek között a  'vigyázz forró', vagyis a ‘Caution Hot’...
  • Ikonikus csomagolások: Tiffany kék doboza
    Ikonikus csomagolások: Tiffany kék dobozaHa kapsz egy babakék dobozt a kedvesedtől, tudod mi fog következni. És azt is tudod, hogy mindenki a te gyűrűdet fogja irigyelni, mert az egy Tiffany eljegyzési gyűrű lesz. És ehhez nem kell mást...
  • Büszke csomagolások a büszke hónapban
    Büszke csomagolások a büszke hónapbanJúnius hagyományosan a meleg büszkeség hónapja (Pride Month), melyről idén Trump is megemlékezett. Így tesz számtalan márka is, ünnepelnek a büszke, szivárványos csomagolásokkal (is). Nézzük, mely...
  • Ikonikus csomagolások: a maciméz
    Ikonikus csomagolások: a macimézHa vettél vagy ettél mézet, akkor biztosan ismered a macimézet, hiszen 60 éve a világ minden táján ott van a polcokon a mackó alakú csomagolásban a méz. Ez a méz típusától és a márkától független,...
  • Magyar startup, mely felforgatná az újrahasznosítási piacot
    Magyar startup, mely felforgatná az újrahasznosítási piacotEgy magyar vállalkozás, az ALUbaba alapjaiban változtatná meg a újrahasznosítási ágazatot a közeljövőben. Ugyanis nem újrahasznosítják az alupalackokat, mint mindenki más, hanem újrahasználják azokat....

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Amazon újragondolja a csomagolási megoldásait

2018.09.24. 11:00 Csomag Olga

amazon.jpgA csomagolásnak nem kellene felidegesíteni a fogyasztót, vagyis frusztráció-mentesnek kellene lennie (frustration-free packaging). Ebbe állt bele az Amazon, és dolgozik együtt olyan gyártókkal, mint a Hasbro, hogy az online kereskedelemnek is megfelelő, környezetbarát csomagolásokat fejlesszenek ki.

Az Amazon által szeptember 18-án bejelentett és kínált új megoldás (a tanúsított frusztrációmentes csomagolás) nem csak gyorsabban kinyitható, de sokkal kevesebb alapanyagot használ és könnyebben szállítható. Ráadásul a szakma is imádja az ötletet . Az alapötlet igen egyszerű: a terméket nem dobozolják be újra a szállításhoz, hanem a gyártóval együttműködésben készítenek egy olyan csomagolást, mely alkalmas a szállításra és könnyebb kinyitni. Összehasonításképpen egy gyerekjáték esetében az Amazon csomagolást 14 mp alatt, míg az eredeti csomagolást 210 mp alatt lehet kinyitni. (Érdemes a részletekért megnézni ezt a videót is, mely szépen összefoglalja az online vásárlás és a csomagolások kapcsolatát.)

A csomagolási szakmának a kérdés: ez egy új és innovatív korszak kezdete, vagy a gyönyörű, bolti csomagolások végét jelenti? Ezentúl minden terméknek két csomagolást kell tervezni: egyet a polcra, egyet a webshopba?

Forrás: Amazon

Szeretnél még csomagolással kapcsolatos érdekességeket, újdonságokat, kutatási eredményeket olvasni? Keresd a Csomagolásmenedzsment könyvet ősztől, vagy rendeld elő most!

Szólj hozzá!

Címkék: újdonság innováció idegesítő csomagolás Amazon

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr3514259557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.