HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Amazon újragondolja a csomagolási megoldásait

2018.09.24. 11:00 Csomag Olga

amazon.jpgA csomagolásnak nem kellene felidegesíteni a fogyasztót, vagyis frusztráció-mentesnek kellene lennie (frustration-free packaging). Ebbe állt bele az Amazon, és dolgozik együtt olyan gyártókkal, mint a Hasbro, hogy az online kereskedelemnek is megfelelő, környezetbarát csomagolásokat fejlesszenek ki.

Az Amazon által szeptember 18-án bejelentett és kínált új megoldás (a tanúsított frusztrációmentes csomagolás) nem csak gyorsabban kinyitható, de sokkal kevesebb alapanyagot használ és könnyebben szállítható. Ráadásul a szakma is imádja az ötletet . Az alapötlet igen egyszerű: a terméket nem dobozolják be újra a szállításhoz, hanem a gyártóval együttműködésben készítenek egy olyan csomagolást, mely alkalmas a szállításra és könnyebb kinyitni. Összehasonításképpen egy gyerekjáték esetében az Amazon csomagolást 14 mp alatt, míg az eredeti csomagolást 210 mp alatt lehet kinyitni. (Érdemes a részletekért megnézni ezt a videót is, mely szépen összefoglalja az online vásárlás és a csomagolások kapcsolatát.)

A csomagolási szakmának a kérdés: ez egy új és innovatív korszak kezdete, vagy a gyönyörű, bolti csomagolások végét jelenti? Ezentúl minden terméknek két csomagolást kell tervezni: egyet a polcra, egyet a webshopba?

Forrás: Amazon

Szeretnél még csomagolással kapcsolatos érdekességeket, újdonságokat, kutatási eredményeket olvasni? Keresd a Csomagolásmenedzsment könyvet ősztől, vagy rendeld elő most!

Szólj hozzá!

Címkék: újdonság innováció idegesítő csomagolás Amazon

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr4714259557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.