HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Magyarországon mindenki tudja...
    Magyarországon mindenki tudja...... mit rejt az a vaniliás fagylalt csomagolás. Könnyed évindító mém a csomagolásokról és a magyar virtusról. Ugye nem kell kibontani Magyarországon azt a csomagolást ahhoz, hogy tudjuk, a Coca Colás...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...
  • 'No name' csomagolás, márkátlan márka
    'No name' csomagolás, márkátlan márkaMindig öröm látni különleges márkák, jól felismerhető csomagolásait. Ebbe a sorba illeszkedik a 'no name' márka Kanadából, a maga egyszerűségével és sárga egyencsomagolásával. A sárga sajátmárkás...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?
    Hogyan halad az egyszer használatos szívószál kiváltása?Szinte mindenki értesült róla már, hogy az EU az egyszer használatos műanyag szívószálat betiltja 2021-től (az egyszer használatos evőeszközök, tányérok, fülpiszkálók, és egyéb pálcikák mellett)....

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Amazon, ami lopja a dizájnt?!

2019.08.26. 08:00 Csomag Olga

A márkázás során gyakran használt stratégia a copycat stratégia, melyet a csomagolástervezés során is alkalmaznak a designerek (a megrendelő kérésére). Egy-egy versenytárs termékhez nagyon hasonlatos csomagolás persze lehet a véletlen műve, de ha a teljes termékpaletta csak copycat csomagolásokból áll, az már a tisztességtelen piaci magatartás kategóriájába tartozik. Vajon az Amazon sajátmárkás termékei kimerítik ezt?

A képeket (lent) nézegetve mindenki döntse el maga, hogy az Amazon sajátmárkás termékei véletlenül hasonlítanak nagyon a piacvezető versenytársakhoz, vagy ez egy tudatos stratégiai döntés eredménye. Bár a szlogenjüket tekintve inkább a második:

"If you like [name brand product], we invite you to try [Mountain Falls/Solimo product]."

Via BI

amazon_pl_1.png

amazon_pl_2.jpg

amazon_pl_3.png

amazon_pl_4.png

amazon_pl_5.png

Szólj hozzá!

Címkék: csomagolás copycat saját márkás Amazon

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr10014890920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.