HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...
  • Gomba az új műanyag
    Gomba az új műanyagManapság sok környezetbarát, lebomló csomagolás fejlesztéséről lehet olvasni. Következik egy újabb, melyet többek között állítólag az IKEA is alkalmazni szándékozik a jövőben: a gomba alapanyagú...
  • Palack a borítón
    Palack a borítónA csomagolás a mindennapi életünk részévé vált, elválaszthatatlan lett a társadalomtól, művészettől, tudománytól és a kultúrától. Mindezt mi sem mutatja jobban, mint ha - akár átvitt értelemben -...
  • Miért jó a bioműanyag (PLA) csomagolás?
    Miért jó a bioműanyag (PLA) csomagolás?A bioműanyag (bioplastic) széleskörűen alkalmazott alapanyag  a csomagolóiparban is. Többek között a Procter and Gamble (sampon), Nestle/Danone (joghurtos pohár), Heinz és Coca Cola (növényi palack-...
  • Megoldás a 17 millió tonnás hulladék problémára
    Megoldás a 17 millió tonnás hulladék problémáraA 6-pack-okat összetartó műanyag gyűrű régóta a környezetvédők célkeresztjében van nem ok nélkül. Nem csoda, hogy egyre több, innovatív megoldás születik a kiváltására (korábbi itt és itt). A Corona...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Néma csomagolás

2019.09.09. 08:00 Csomag Olga

A Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében.

A kampányban az #AgeUK szervezettel együttműködésben azokra az idős emberekre hívnák fel a figyelmet, akiknek nincsen kihez szólniuk akár egy hétig: 

'Odaadományoztuk a szavakat erről a Cadbury Tejcsokoládé szeletről, hogy segítsünk annak a 225000 idős embernek, akik gyakran egy hétig sem szólnak senkihez.'

Az elülső oldalról eltűntek a megszokott szavak, márkajelzések és logók (egy fehér kancsót kivéve), és a hátsó oldalon magyarázzák el, miért. A csomagolás időszakosan helyettesíti a megszokottat, amíg a készlet tart és nagyszerű példája annak, hogyan lehet egy CSR kampányt a csomagolással figyelemfelkeltő módon megtámogatni.

cadbury3.jpg

cadbury4.jpg

cadbury1.jpg

cadbury2.jpg

Szeretnél még csomagolással kapcsolatos érdekességeket, újdonságokat, kutatási eredményeket olvasni? Keresd a nemsokára megjelenő Csomagolásmenedzsment könyvet, vagy rendeld elő most!

Szólj hozzá!

Címkék: kampány csokoládé csomagolás limitált limited edition

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr3615037864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.