HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdeztek többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről és hogy mi...
  • Védekezés a koronavírus ellen a csomagolással
    Védekezés a koronavírus ellen a csomagolássalA koronavírus-járványra nem voltak felkészülve a védőmaszkok gyártói, így sajnos nagyon gyorsan hiánycikk lett a világ több részén, így itthon is. De a túlélni akaró emberek megtalálták a megoldást,...
  • Magyarországon mindenki tudja...
    Magyarországon mindenki tudja...... mit rejt az a vaniliás fagylalt csomagolás. Könnyed évindító mém a csomagolásokról és a magyar virtusról. Ugye nem kell kibontani Magyarországon azt a csomagolást ahhoz, hogy tudjuk, a Coca Colás...
  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • A Kikkoman könnycseppje
    A Kikkoman könnycseppjeA Kikkoman szójaszósz csomagolása változatlan közel 60 éve, amit igazából még a Coca-Cola sem mondhat el magáról. Vagyis maradandóbbnak bizonyult a legtöbb tárgynál, ami ma egy átlagos háztartásban...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Néma csomagolás

2019.09.09. 08:00 Csomag Olga

A Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében.

A kampányban az #AgeUK szervezettel együttműködésben azokra az idős emberekre hívnák fel a figyelmet, akiknek nincsen kihez szólniuk akár egy hétig: 

'Odaadományoztuk a szavakat erről a Cadbury Tejcsokoládé szeletről, hogy segítsünk annak a 225000 idős embernek, akik gyakran egy hétig sem szólnak senkihez.'

Az elülső oldalról eltűntek a megszokott szavak, márkajelzések és logók (egy fehér kancsót kivéve), és a hátsó oldalon magyarázzák el, miért. A csomagolás időszakosan helyettesíti a megszokottat, amíg a készlet tart és nagyszerű példája annak, hogyan lehet egy CSR kampányt a csomagolással figyelemfelkeltő módon megtámogatni.

cadbury3.jpg

cadbury4.jpg

cadbury1.jpg

cadbury2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: kampány csokoládé csomagolás limitált limited edition

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr9815037864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.