HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • Per a mogyoróvaj csomagolásért
    Per a mogyoróvaj csomagolásértMindig tanulságos olyan perekről olvasni, amikor egy csomagolás a per tárgya. Az ausztrál Kraft-Bega per jól mutatja, hogy a csomagolás egy vállalat (vagy márka) legfontosabb vagyontárgya lehet,...
  • Elmebeteg feliratok a csomagoláson
    Elmebeteg feliratok a csomagolásonA megszokott, előírt felirat a csomagoláson nemcsak a fogyasztónak, de néha a marketingesnek, grafikusnak is unalmasnak tűnhet. Talán éppen ezért néha kreatívak és viccesek az apróbetűs részek.  Ha...
  • Büszke csomagolások a büszke hónapban
    Büszke csomagolások a büszke hónapbanJúnius hagyományosan a meleg büszkeség hónapja (Pride Month), melyről idén Trump is megemlékezett. Így tesz számtalan márka is, ünnepelnek a büszke, szivárványos csomagolásokkal (is). Nézzük, mely...
  • Vásárlók megszégyenítése a szatyorral
    Vásárlók megszégyenítése a szatyorralEgy kanadai kereskedő (East West Market) azzal akarja rávenni a vásárlóit az újraszatyrok használatára, hogy nagyon égő, egyszer használatos műanyag szatyrokat ad csak a vásárlóinak. Olyan...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjal

2019.09.16. 08:00 Csomag Olga

Biztos recept nincs arra, hogy miről fognak beszélni a fogyasztók és maguktól írni az újságírók egy vállalatról, de példákat lehet mutatni, amikor valamiért (véletlenül vagy szándékosan) mégis megtörtént a csoda, és a fogyasztók önként hirdetnek. Például a McDonald's 'egymásba szeretni' pohara ilyen.

A McDonald's Japánban egy új nyári üdítőt, a McFizzt egy cuki, figurás pohárba töltötte, melynek a témája 'egymásba szeretni' volt. Az üdítő egy-egy oldalán egy kislány és egy kisfiú teljes alakos képe volt látható csücsörítő szájjal. Miután a pohár kiürült, a gyerekek csókolózhattak. Legalábbis ez lehetett a McDonald's grafikusainak a terve. De a(z unatkozó és) szürcsölgető vendégek addig-addig forgatták a poharakat, amíg nem megfelelő pózba került a két gyerek, és egymást a nem megfelelő helyen érintették vagy puszilták meg.

Persze az internet egyszerűen imádta a huncut tréfát, és a poharakat végtelen kombinációban tartották, fotózták és osztották meg, így adva a világ tudtára a McFizz bevezetését a Japán piacra. Vagyis ez egy nagyszerű újabb példa arra, hogyan lehet szinte ingyen (akaratlanul?) hírverést generálni egy cuki nyári limitált pohárral.

mcfizz1.jpg

mcfizz2.jpg

mcfizz3.jpg

mcfizz4.jpg

mcfizz5.jpg

mcfizz6.jpg

mcfizz7.jpg

mcfizz8.jpg

mcfizz9.jpg

Szeretnél még csomagolással kapcsolatos érdekességeket, újdonságokat, kutatási eredményeket olvasni? Keresd a nemsokára megjelenő Csomagolásmenedzsment könyvet, vagy rendeld elő most!

Szólj hozzá!

Címkék: mcdonalds pohár csomagolás eset limitált

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr3015037904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.