HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Magyarországon mindenki tudja...
    Magyarországon mindenki tudja...... mit rejt az a vaniliás fagylalt csomagolás. Könnyed évindító mém a csomagolásokról és a magyar virtusról. Ugye nem kell kibontani Magyarországon azt a csomagolást ahhoz, hogy tudjuk, a Coca Colás...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Néma csomagolás
    Néma csomagolásA Cadbury csokoládékról időszakosan eltűntek a szavak, hogy így hívja fel a figyelmet a csokoládégyártó az időskori magányra. Limitált csomagolás Angliából, a jó ügy érdekében. A kampányban az #AgeUK...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Gyerekek helytelen pózban, csücsörítő szájjal

2019.09.16. 08:00 Csomag Olga

Biztos recept nincs arra, hogy miről fognak beszélni a fogyasztók és maguktól írni az újságírók egy vállalatról, de példákat lehet mutatni, amikor valamiért (véletlenül vagy szándékosan) mégis megtörtént a csoda, és a fogyasztók önként hirdetnek. Például a McDonald's 'egymásba szeretni' pohara ilyen.

A McDonald's Japánban egy új nyári üdítőt, a McFizzt egy cuki, figurás pohárba töltötte, melynek a témája 'egymásba szeretni' volt. Az üdítő egy-egy oldalán egy kislány és egy kisfiú teljes alakos képe volt látható csücsörítő szájjal. Miután a pohár kiürült, a gyerekek csókolózhattak. Legalábbis ez lehetett a McDonald's grafikusainak a terve. De a(z unatkozó és) szürcsölgető vendégek addig-addig forgatták a poharakat, amíg nem megfelelő pózba került a két gyerek, és egymást a nem megfelelő helyen érintették vagy puszilták meg.

Persze az internet egyszerűen imádta a huncut tréfát, és a poharakat végtelen kombinációban tartották, fotózták és osztották meg, így adva a világ tudtára a McFizz bevezetését a Japán piacra. Vagyis ez egy nagyszerű újabb példa arra, hogyan lehet szinte ingyen (akaratlanul?) hírverést generálni egy cuki nyári limitált pohárral.

mcfizz1.jpg

mcfizz2.jpg

mcfizz3.jpg

mcfizz4.jpg

mcfizz5.jpg

mcfizz6.jpg

mcfizz7.jpg

mcfizz8.jpg

mcfizz9.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: mcdonalds pohár csomagolás eset limitált

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr5515037904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.