HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdeztek többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről és hogy mi...
  • Védekezés a koronavírus ellen a csomagolással
    Védekezés a koronavírus ellen a csomagolássalA koronavírus-járványra nem voltak felkészülve a védőmaszkok gyártói, így sajnos nagyon gyorsan hiánycikk lett a világ több részén, így itthon is. De a túlélni akaró emberek megtalálták a megoldást,...
  • Szellemek a palackon: halloween-i csomagolások
    Szellemek a palackon: halloween-i csomagolásokMinden ünnep jó ünnep egy különleges, limitált csomagolás piacra dobásához. A halloween sem kivétel ez alól a szabály alól, a csomagolások szellemesek lesznek egy rövid időre - minden értelemben. A...
  • Számháború a WC papíron
    Számháború a WC papíronTegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az...
  • Még jobb és szebb dizájner vonalkódok
    Még jobb és szebb dizájner vonalkódokA csomagolás sokszor elfelejtett és elhanyagolt eleme a vonalkód. De egy jól leolvasható dizájner vonalkód még fel is dobhatja a grafikát és mosolyra készteti a fogyasztókat. Miért ne használjuk? A...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Számháború a WC papíron

2019.10.07. 08:00 Csomag Olga

Tegye mindenki a szívére a kezét és árulja el őszintén, hogyan választ WC papírt az eladóhelyen. De ha nem is teszitek, a csomagoláson szereplő feliratok alapján is egyértelmű, hogy választ az átlagfogyasztó: kiszámolják, hogy mennyi fogy átlagosan és az alapján döntenek.

De ez a számolás az utóbbi években kezdett egyre bonyolultabb lenni a különböző minőségű és jellegű papíroktól. Ugyanis manapság már figyelembe kell venni a gurigák számát, a papír vastagságát és minőségét, a vágások hosszát és a gurigára feltekert teljes papír hosszát. Nem egyszerű a feladat, nem? A gyártók, hogy megkönnyítsék ezt a számolási feladatot, segítségül elkezdték felírni a csomagolásra, hogy az adott WC papír guriga hány 'hagyományos' gurigának felel meg. Például 6 nagy guriga=12 kis átlagos guriga.

Ennek a versenynek az eredménye pedig egy kegyetlen számháború lett, melyet egy lelkes reddit felhasználó jól összegzett is egy képen. A számokból és 'egyenletekből' látszik, ember legyen a talpán, aki megérti - ki tudja számolni - mennyi is az annyi a WC papír piacon. És a legszörnyűbb, hogy még azonos márkák azonos termékein se jön ki a matek.

wcpapir.jpg

2 komment

Címkék: címke csomagolás wc papír összehasonlítás jelölés

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr7215037950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocsmagomba 2019.10.08. 12:06:18

Kösz! Bearanyerezted a napomat! :) Tényleg nagyon szórakoztató. Gyanítom, hogy a reklám a lényeg, nem a matek, tehát tűnjön többnek. Aki ez alapján választ, megérdemli, hogy becsapják.

David Bowman 2019.10.10. 14:10:27

Leveszem az első jobbnak tünőt a halomból. Hol kacsával, hol báránnyal törlöm a seggemet, vagy bármi mással.