HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatára
    Buzdítás a tejföl csomagolásának újrahasználatáraEzentúl bejelölhetjük a tejfölös dobozon a fagyasztás előtt, hogy babgulyást, töltött káposztát vagy csirkepaprikást tettünk bele. A Magyar Tejföl legújabb - időszakos (?) - csomagolása, mely...
  • Építs cicaházat TV csomagolásból
    Építs cicaházat TV csomagolásbólMindig fáj a szívem azokért a jó kis dobozokért, amikbe a műszaki cikkeket csomagolják. Tartani benne nem lehet semmit, mert nem megfelelő a méretük (túl keskeny például a TV doboza), de kidobni meg...
  • Akciós a Csomagolásmenedzsment könyv
    Akciós a Csomagolásmenedzsment könyvHa eddig még nem vetted volna meg, most érdemes beszerezni a Csomagolásmenedzsment könyvet, mert a Libri-ben és a Bookline-on is akciósan kapható, most csak 3495 Ft-ért. A karantén alatt nincs is...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!

2019.11.19. 20:58 Csomag Olga

Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról, vajon tényleg jobb ízű-e az üveges sör és mitől vásárolnak több tejet a középkorú férfiak. Jó szórakozást hozzá!

Ha egy kozmetikum extra puha csomagolását kap, a használók tudat alatt megerősítést kapnak, hogy a termék is gyengéd lesz majd a bőrükkel. Egy innovatív, műanyag-mentes környezetbarát chips csomagolást 4 évig fejlesztettek, de a fogyasztók kiutáltak a piacról, mert túl hangosnak tartották - bebizonyítva ezzel a szakmának, hogy a vásárlók számára a kényelem sajnos még mindig sokkal fontosabb a környezetvédelemnél. Az is tény, hogy ha megkérdezik a sör szerelmeseit, az üveges söröket jobb ízűnek gondolják, mint a dobozost, pedig a vakteszteken soha nem fedeznek fel különbséget. Sőt, ha a kép a csomagolás jobb oldalán szerepel, a terméket a fogyasztók többnek gondolják és magasabb árat hajlandók fizetni érte.

És ez csak pár példa abból a többszázból, mely könyvben bemutatja, milyen fontos szerepe és hatása van a csomagolásoknak a vásárlókra, valamint azt miért és hogyan kell a vállalatnak egyre tudatosabban kialakítani, újratervezni, koordinálni és az eladóhelyen kihelyezni, ha versenyképes akar maradni a piacon. 

A könyvben a szakmai ismeretanyag mellett hazai vonatkozású, valós vállalati esetek is szerepelnek a fejezetek végén. Többek között a Coca-Cola, Sió, Riska, Soproni, Bacardi, Ilcsi és Auchan saját márkás termékcsomagolásainak kulisszatitkaiba kaphatunk betekintést. Megtudhatjuk, hogyan kell a Star Wars szereplőket a tejesdobozokon úgy szerepeltetni, hogy a középkorú férfiak is több tejet vegyenek; hogyan segíti a csomagoláson a piros-fehér-zöld szín az eladásokat; hogyan aktivizálhatnak a csomagolások majdnem minden fogyasztót mindössze azáltal, hogy meglátják a saját nevüket a csomagoláson; miként lehet a karácsonyi időszakban sokkal több röviditalt eladni egy termékkel összecsomagolt ajándék pohárral; hány dobozt kell összecsomagolni ahhoz, hogy a fogyasztók több sört vegyenek; miként lehet a csomagolás segítségével a glutén és laktózmentességet hatékonyan kommunikálni; és hogyan kell újratervezni egy kozmetikumot úgy, hogy környezetbarátabbnak tűnjön.

302 oldal, 5 fejezet, 16 esettanulmány, 137 ábra a csomagolásokról, menedzsmentről és marketingről. A könyv megvásárolható közvetlenül a Kossuth Kiadónál, és a nagyobb kereskedőknél (Libri, Bookline). 

Szólj hozzá!

Címkék: könyv sajtóközlemény csomagolás Csomagolásmenedzsment Csomagolásmenedzsment könyv csomagolasmenedzsment

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr2715314346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.