HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Pop-up, pop-art remekmű Budapesten
    Pop-up, pop-art remekmű BudapestenA MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának. A pop-up, pop-art emlékmű a...
  • Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerő
    Transpack interjú: még mindig a meglepetés a nyerőA Transpack 2020 I. számában kérdezett Kohut László többek között a páratartalom és csomagolás kapcsolatáról, a multimodális érzékelésről, a Sopron-Bécs különbségről, a Csomagolásmenedzsment könyvről...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékból
    Hihetetlen kreatív karácsonyfák hulladékbólItt az idő gondoskodni a karácsonyfáról. De az örök kérdés: milyen legyen a fa?! Már tudjuk, hogy a műfenyő rossz. Marad a vágott vagy a földlabdás. Nem lenne helyette még jobb megoldás egy 'újra...
  • Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?
    Miért ne csapolhatnánk a mosószert is?Mindenki tudja, hogy a csapolt sörnek jobb íze van, mint az üveges sörnek, aminek jobb íze van, mint a dobozos sörnek (amit kutatások is bizonyítanak). De vajon a csapolt mosószer is van olyan jó,...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Termékmix interjú: A jó csomagolás minden érzékszervre hat

2020.02.25. 08:31 Csomag Olga

A Termékmix februári számában többek között szó van a környezetvédelemről, környezettudatos csomagolásokról, csomagolásfejlesztésekről és a nemrég megjelent Csomagolásmenedzsment könyvről is.

A "[...] mainstream médiában a narratíva a valódi problémáról némiképp elterelődött, vagyis arról, hogy miért is van annyi széthagyott (műanyag) hulladék, miért dobunk el ennyi szemetet felelőtlenül és miért nem hasznosítjuk hatékonyabban, ha már legyártásra került?"

termekmix_p40_dornyei_interju.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: interjú csomagolás Termékmix

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr5215490588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.