HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Termékmix interjú: A jó csomagolás minden érzékszervre hat
    Termékmix interjú: A jó csomagolás minden érzékszervre hatA Termékmix februári számában többek között szó van a környezetvédelemről, környezettudatos csomagolásokról, csomagolásfejlesztésekről és a nemrég megjelent Csomagolásmenedzsment könyvről is. A...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...
  • Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!
    Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv!Megjelent a Csomagolásmenedzsment könyv! Hiszem, hogy hiánypótló mű a marketing, menedzsment és csomagolás határterületén. Szó van benne sok elméletről, példákkal illusztrálva és többek között arról,...
  • Politikusok a csomagoláson?
    Politikusok a csomagoláson?A politikus és csomagolás nem túl megszokott együtt, mégis megesik, hogy politikus vigyorog egy terméken. A most véget ért önkormányzati választás kapcsán nézzük meg, milyen típusai vannak a...
  • 'No name' csomagolás, márkátlan márka
    'No name' csomagolás, márkátlan márkaMindig öröm látni különleges márkák, jól felismerhető csomagolásait. Ebbe a sorba illeszkedik a 'no name' márka Kanadából, a maga egyszerűségével és sárga egyencsomagolásával. A sárga sajátmárkás...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Pop-up, pop-art remekmű Budapesten

2020.03.10. 15:17 Csomag Olga

A MKKP is rájött - Andy Warhol után szabadon -, hogy nincs maradandóbb művészi emlék, mint egy finom, csomagolt termék, így emlékművet állítottak a májas csomagolásának.

A pop-up, pop-art emlékmű a maga nemében nagyszerű és vetekszik más csomagolás témájú művészeti alkotásokkal. Ezek után nincs mit tenni, el kell fogadni, hogy a csomagolás a környezetszennyezés mellett művészet és a művészet forrása is. A májas csomagolása pedig szobrot érdemel, mert egy örök emlék minden magyarnak, aki élt és evett a 2000-es évek előtt.

Az ambient elkészítését műveletet dokumentálták, mert vélhetően nem az örökkévalóságig lehet megtekinteni a Kerepesi út 69. alatt. Ahogy írják:

“Koronás étkeink - vásárlási apokalipszis” címmel átadtunk a városnak egy újabb emlékhelyet. Ez egy sajátos irányító torony,mely emlékeztető arra nézve ,hogy a spájzban ,almáriumban ezek a konzervek mindig ott legyenek és akkor elkerülhető a világ vége , jöhet az örök élet. (MKKP FB)

 

Szólj hozzá!

Címkék: ambient művészet csomagolás pop art MKKP

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr7515513794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.