HTML

Csomagolás Blog

A terméket veszi meg a fogyasztó, de a csomagolás segítségével figyel fel rá, tájékozódik és csábul el. A blog célja csomagolásos híreket, érdekességeket és elemzéseket megosztani és a csomagolást, mint hatékony marketinges eszközt bemutatni.

Ízelítő korábbról

  • Kielégítő hangok: szisszen a sör, pukkan a konzerv
    Kielégítő hangok: szisszen a sör, pukkan a konzervA csomagolásoknak sok ismertetőjele lehet, melyek közül a legismertebb (és legtöbbet kutatott) a szín és forma, de nem szabad elfeledkeznünk a multiszenzoros - más, több érzékszervvel érezhető -...
  • Akciós a Csomagolásmenedzsment könyv
    Akciós a Csomagolásmenedzsment könyvHa eddig még nem vetted volna meg, most érdemes beszerezni a Csomagolásmenedzsment könyvet, mert a Libri-ben és a Bookline-on is akciósan kapható, most csak 3495 Ft-ért. A karantén alatt nincs is...
  • Kinek kell, ha túl lányos?
    Kinek kell, ha túl lányos?Van-e létjogosultsága a női és férfi csomagolásoknak? Kutatások szerint működik a gendermarketing, ha a női csomagolások mások, mint a férfiaknak szólók. Egy nőknek szánt csomagoláson jellemzően...
  • 20 millió felesleges doboz
    20 millió felesleges dobozMi értelme van még egy dobozba csomagolni a fogkrémes tubust? Ezt kérdezi Alan és ennek megszüntetéséért indított petíciót (#NOBOXTOOTHPASTE). És igaza van. A fogkrémes doboz tényleg egyszer...
  • Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!
    Ideje különbséget tenni a jó és rossz csomagolás között!Ki a nagyobb környezetbarát, aki csomagolt, vagy aki csomagolatlan uborkát vesz? Úgy tűnik, hogy jelenleg a csomagolt uborkavásárlók mégis kicsivel környezetbarátabbak, mert akkor kevesebb uborkát...

Népszerű címkék

Szerzői jogok

Creative Commons Licenc

Építs cicaházat TV csomagolásból

2020.04.18. 11:23 Csomag Olga

Mindig fáj a szívem azokért a jó kis dobozokért, amikbe a műszaki cikkeket csomagolják. Tartani benne nem lehet semmit, mert nem megfelelő a méretük (túl keskeny például a TV doboza), de kidobni meg pazarlónak tartom, mert mégiscsak egy jó kis doboz. De itt egy megoldás a Samsungtól, hogyan lehet mégis felhasználni például a TV-s dobozt.

Habár az ötlet nem teljesen új, más gyártók is alkalmaztak már korábban hasonlóan szórakoztató újrahasznosításra biztató megoldásokat, mégis érdemes bemutatni a Samsung Lifestyle TV új ökobarát csomagolási ötletét. Az újrahasználat alapkoncepciója, hogy a megvásárolt TV dobozából otthon, a mellékelt instrukciók alapján a vásárlók cicaházat, újságos polcot vagy akár egy kis szekrényt is építhetnek maguk.

A gyakorlati megoldása az ötletnek nagyon egyszerű, a három DIY design tervét a papír mindkét oldalára egy ún. dot matrix design segítségével rányomták, hogy az újrahasználat egyszerűbb legyen. A csomagolásban egy használati utasítás is érkezik, ami segíti a kreatív alkotást egy QR kód segítségével.

A management szerint az ötletet kedvezően fogadhatják a fogyasztók, mert általában szívesebben vásárolnak egy olyan cégtől, akik osztják az értékeiket, és ezzel a csomagolással egy olyan élményt is kínálnak, ami a környezetvédelemnek és önkifejezési vágynak is nagyszerű.

“Consumers are more likely to purchase from a brand that shares similar fundamentals and values as they do, and with our eco-packaging, we believe that we can provide our customers with a new experience that considers the environment as an important way to express themselves” - Kangwook Chun, Executive Vice President and Head of Product Strategy Team of Visual Display Business,  Samsung Electronics

Persze ha nem akarod, hogy az új berendezési tárgyad a lakásban ne legyen egy hirdetőtábla (nagy Samsung felirattal), esetleg le is kell festened majd a karton berendezési tárgyat.

Via Samsung 

Szólj hozzá!

Címkék: samsung csomagolás újrahasználat DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolas.blog.hu/api/trackback/id/tr8115621204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.