A csomagolás a kedvenc témám a marketingen belül, mert megfogható, őszinte és tényleg mindig ott van, ahol a marketinges is jelen kell legyen: a termék mellett. A csomagolás marketinges vonatkozását tanítom, kutatom és tanácsadóként csomagolásfejlesztési, termékfejlesztési, marketingstratégiai és márkázással kapcsolatos döntéselőkészítő munkákban veszek részt. Könyvem, a Csomagolásmenedzsment 2019-ben jelent meg a Kossuth Kiadó gondozásában. További információ rólam a honlapomon, LinkedIn-en, publikációm a Research Gate-en elérhetők.
2009-ben azért indítottam ezt a blogot, mert hiszem, hogy a marketinges eszköztárban a csomagolás feltörekvőben van. Fontos tényezővé vált a vállalatok számára, a témával kapcsolatos aktualitásoknak hírértéke lett. A blogon megjelenő posztok a személyes véleményemet is tükrözik, csak olyan tartalmak kerülnek ki, melyeket fel tudok vállalni.
Bármilyen ötletet, visszajelzést, megkeresést örömmel veszek itt!
Jó informálódást, szórakozást, olvasgatást!